Atnaujintas modelis: „Chevrolet Matiz“

Debiutas: 2005 m. vasarą
Segmentas: mini automobiliai
Konkurentai: „Kia Picanto“, „Fiat Panda“
Varikliai: benzininiai: 0,8 ltr. (50 AG), 1,0 ltr. (64 AG)
Išmatavimai: ilgis 350 cm, plotis 150 cm, aukštis 150 cm, bazė 235 cm
Svoris: 775 kg

„Daewoo“ automobiliai Europoje neseniai buvo pervadinti „Chevrolet“ vardu, tačiau automobilių gama išesmės liko tokia pat. Pirmas rimtesnis pokytis „Chevrolet“ modelių šeimoje yra naujasis miesto automobilis „Matiz“.

„General Motors“ nusprendė atsisakyti gan įžūlios senesniojo „Matiz“ išvaizdos, taigi naujasis modelis atrodo daug konservatyviau. Be to, buvo atnaujinta automobilio pakaba bei varikliai ir pertvarkytas interjeras.

“Chevrolet Matiz”

Naujajame „Matiz“ spidometras ir tachometras įmontuoti ne tradicinėje vietoje ties vairu, o centrinės konsolės viršuje. Išpirmo žvilgsnio tai atrodo gan stilingai, tačiau nėra patogu šiais prietaisais naudotis. Tuo tarpu kiti valdymo įtaisai išdėstyti kur kas lokiškiau. Automobilio salone taip pat yra nemažai lentynėlių visokioms smulkmenoms susidėti.

Sėdynių išdėstymas liko nepakitęs, taigi priekyje sėdintys keleiviai turi daug erdvės kojoms, o dėl aukšto „Matiz“ kėbulo erdvės galvai taip pat neturėtų trūkti. Automobilyje pakanka vietos keturiems suaugusiems keleiviams, tačiau gale įsitaisę aukštaūgiai gali jaustis nepatogiai. Norint ant galinio suolo susėsti trise, jau reikia gerokai pasispausti.

“Chevrolet Matiz”

Vis dėlto šio mažo automobilio kabina yra siaura, taigi vairuotojas ir priekyje sėdintis keleivis kartas nuo karto susidurs alkūnėmis. Susirasti patogią sėdėsena vairuotojui gali būti sudėtinga, nes šiame modelyje nenumatyta galimybė reguliuoti vairo aukštį bei nuotolį. Š iek tiek nuvilia ir „Matiz“ interjero apdailos lygis, nes akį rėžia prastokos kokybės plastikiniai paneliai.

Automobilio bagažinė yra nedidelė, bet gerai suplanuota, taigi joje tikrai pakaks vietos porai lagaminų. Norint pervežti didesnį krovinį, galima nulenkti santykiu 60/40 padalintą galinį suolą.

“Chevrolet Matiz” salonas

„Matiz“ komplektuojamas su dviem išsenojo modelio perimtais, tačiau atnaujintais benzininiais varikliais, kurie jau atitinka „Euro IV“ standartą ir yra gerokai ekonomiškesni. 0,8 ltr. varikliu ir penkių laipsnių mechanine pavarų dėže aprūpinto „Matiz“ bendros kuro sąnaudos siekia tik 5,2 ltr./100 km. Galingesnį 1,0 ltr. agregatą turintis „Matiz“ yra pakankamai dinamiškas „nardyti“ miesto gatvėmis. Parkuoti šį mažą automobilį taip pat yra vienas malonumas, nes naujasis modelis yra ne didesnis už savo pirmtaką.

Norint pasiekti didesnį greitį, reikia smarkiai spustelėti akceleratoriaus pedalą, tačiau, padidėjus apsukoms, pasigirsta šiurkštus variklio garsas. „Matiz“ salone gana gerai girdisi kelio bei vėjo keliamas triukšmas, tačiau tai dar netrukdo susikalbėti.

“Chevrolet Matiz”

Patobulinta pakaba neblogai susidoroja su įvairiais nelygumais, dėl to „Matiz“ yra pakankamai komfortiškas važiuojant bet kokiu greičiu. Kaip miesto automobilis „Matiz“ yra valdomas gana neblogai – šis modelis gali pasigirti palyginti tiksliu vairu ir geresne kėbulo kontrole posūkiuose.
„Chevrolet“ automobiliais Lietuvoje prekiauja bendrovės „Ad Verbum“, „Armi servisas“, „Autotopus“, „Rasmitas“ ir „Žaibo ratas“.

Birželis 10, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: