
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Atnaujintas modelis: „Alfa Romeo 147“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: prestižiniai kompaktiniai automobiliai
Konkurentai: 1 serijos BMW, „Audi A3“
Varikliai: benzininiai: 1,6 ltr. (105 AG), 1,6 ltr. (120 AG), 2,0 ltr. (150 AG);
turbodyzeliniai: 1,9 ltr. (100 AG), 1,9 ltr. (115 AG), 1,9 ltr. (150 AG)
Išmatavimai: ilgis 422 cm, plotis 173 cm, aukštis 144 cm, bazė 255 cm
Svoris: 1,190 kg (trijų durų modelis su 1,6 ltr. varikliu)
„Alfa Romeo 147“ turi didelį potencialą, nes šio modelio pardavimai Europoje smarkiai nusileidžia tiek 1 serijos BMW, tiek „Audi A3“, tuo tarpu kai „Volkswagen Golf“ lenkia visus šiuos automobilius kartu paėmus. Siekdamas veiksmingiau konkuruoti su vokiškais modeliais Italijos gamintojas pristatė atnaujintą „Alfa Romeo 147“.
Gan keista, tačiau atnaujindama šį modelį „Alfa Romeo“ daugiausia dėmesio skyrė ne pagrindinėms jo problemoms, o visai kitiems dalykams. Pavyzdžiui, „Alfa Romeo 147“ išvaizda susilaukė itin mažai priekaištų, tačiau Italijos bendrovė nusprendė pakeisti galinių žibintų ir priekinės automobilio dalies formas. Š io modelio interjeras taip pat buvo gana geras, tačiau buvo nuspręsta patobulinti prietaisų išdėstymą, jų formas bei plastikinius apdailos panelius. Atnaujinto modelio pirkėjams siūloma ir papildomas interjero spalvų derinys.
„Alfa Romeo 147“ gavo ir naują variklį – gamintojas nusprendė pakeisti ir taip neblogą 1,9 ltr. (140 AG) jėgainę galingesniu 150 „arklių“ turinčiu agregatu. Š io variklio maksimalus sukimo momentas liko toks pat – 305 Nm esant 2 tūkst. aps./min, tačiau pagerėjo jo dinamiškumas, o kuro sąnaudos liko nepakitę.
Naujuoju dyzeliniu varikliu aprūpinta „Alfa Romeo 147“ tiesiojoje, ypač startuojant ne išvietos, o išeigos, pranoktų daugelį sportiškų hečbekų. Naujoji jėgainė pasižymi dyzeliui nebūdingomis savybėmis – didžiausia galia pasiekiama viršijus 2,250 aps./min, tuo tarpu daugeliui analogiškų dyzelinių variklių ši riba yra maždaug 500 aps./min žemiau. Nepaisant to, ir prie didesnių apsukų šis variklis yra išlieka dinamiškas.
Naujasis variklis, kaip ir galingesnės GTA versijos, gali būti komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine greičių dėže. Ilga šeštoji pavara leidžia mėgautis ramia kelione greitkeliu, o variklio skleidžiamo garso beveik negirdėti.
Vis dėlto „Alfa Romeo 147“ nusileidžia 2,0 ltr. turbodyzeliniu varikliu aprūpintam 1 serijos BMW, kuris pasižymi didesniu sukimo momentu ir yra staigesnis bei ekonomiškesnis. Be to, 147 modelis 1 serijos BMW neprilygsta ir pagal valdymo savybes. „Alfa Romeo“ atnaujino šio automobilio amortizatorius, tačiau 147 modelis vis tiek išliko nestabilus važiuojant nelygiu vingiuotu keliu.
Nepaisant šių trūkumų, nebūtina aklai rinktis tik vokiškus modelius – „Alfa Romeo 147“ gali pasigirti puikia išvaizda ir mažesne kaina, o praktiškumu jis nė kiek nenusileidžia BMW.
„Alfa Romeo“ automobiliais Lietuvoje prekiauja bendrovės „Autobrava“, „Autovygreda“ ir „Fiada“. „Alfa Romeo 147“ kainuoja nuo 59,900 Lt (trijų durų modelis su 1,6 ltr. (105 AG) dyzeliniu varikliu).
Gegužė 31, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą