
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Atnaujintas modelis: „7 serijos BMW“
Debiutas: jau parduodamas
Segmentas: reprezentaciniai automobiliai
Konkurentai: S klasės „Mercedes-Benz“, „Jaguar XJ“, „Audi A8“
Varikliai: benzininiai: 3,0 ltr. L-6 (258 AG), 4,0 ltr. V-8 (306 AG), 4,8 ltr. V-8 (367 AG), 6,0 ltr. V-12 (445 AG);
turbodyzeliniai: 3,0 ltr. L-6 (231 AG), 4,4 ltr. V-8 (300 AG)
Išmatavimai: ilgis 504 cm, plotis 190 cm, aukštis 149 cm; bazė 299 cm
Svoris: 1,805 kg (su 3,0 ltr. benzininiu varikliu)
Nors BMW skelbia, kad šios kartos 7 serijos modelis yra geriausiai perkamas per visą istoriją, tačiau ištiesų padėtis nėra tokia gera – „septintukas“ konkurencinėje kovoje šiuo metu pralaimi ne tik „amžinam“ savo varžovui ir už save gerokai senesniam modeliui S klasės „Mercedes-Benz“, bet net ir bene pirmą sykį – „Audi A8“. Vokietijos gamintojas tikisi, kad atnaujintas modelis padės pasivyti, o galbūt ir aplenkti konkurentus.
Atnaujinto modelio išorėje galima pastebėti keletą subtilių pokyčių, tuo tarpu interjeras išliko beveik nepakitęs. BMW teigia, kad dėl pakeistos priekinių ir galinių buferių bei žibintų formos 7 serijos modelio išvaizda tapo labiau harmoninga. It su tuo būtų sunku ginčytus. Vis dėlto, kol kas dar neaišku, ar tai padės pritraukti prieštaringai vertinamo BMW dizaino atbaidytus pirkėjus.
BMW smarkiai atnaujinto 7 serijos variklių gamą – vienintelis „paveldėtas“ agregatas yra 6,0 ltr. V-12 variklis. Be to, siekiant padidinti stabilumą, automobilis praplatėjo.
Nemažo susidomėjimo turėtų sulaukti naujas 3,0 ltr. turbodyzelinis variklis. Š ios šešių cilindrų jėgainės sukimo momentas siekia net 520 Nm esant 2 tūkst. aps./min., taigi jos visiškai pakanka šiam gana sunkiam limuzinui išjudinti. Septintukas gavo ir naujus 3,0 ltr., 4,0 ltr. bei 4,8 ltr. benzininius variklius. Pastarasis agregatas išvysto net 267 AG.
Nepaisant tam tikrų trūkumų, 7 serijos BMW yra puikus kelioninis automobilis – šio modelio salonas yra labai erdvus ir komfortiškas, gerai nuslopintas vėjo ir kelio keliamas triukšmas. Nors automobilio matmenys yra gan dideli, tačiau jis pasižymi nepriekaištinga kėbulo kontrole ir tiksliui valdymu.
BMW automobiliais Lietuvoje prekiauja „Krasta Auto“, „Baltijos autocentras“ ir „Autoforumas“. 7 serijos BMW kainuoja nuo 216,008 Lt. (su 3,0 ltr. dyzeliniu varikliu).
Gegužė 2, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Produktai"
Parašykite komentarą