
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
ZF teigia, kad transmisijų inovacijos gali sumažinti degalų sąnaudas 18%
Už tyrimus atsakingas „ZF Friedrichshafen“ viceprezidentas Haraldas Naunheimeris mano, kad pavarų dėžių bei transmisijų patobulinimai benzininių variklių degalų sąnaudas gali sumažinti 18%, o hibridinių agregatų – net 30%. H.Naunheimeris tikina, kad naujos ZF technologijos pasirodys jau kitų metų modeliuose. Pasak vadovo, degalų sąnaudas galima sumažinti panaudojus lengvesnes medžiagas, sunkias mechanines sistemas pakeitus lengvesnėmis ir efektyvesnėmis elektroninėmis bei panaudojus daugiau laipsnių turinčias pavarų dėžes.
Anot H.Naunheimerio, šešių laipsnių pavarų dėžę pakeitus nauja ZF aštuonių laipsnių dėže galima sutaupyti 6% degalų. Hidraulinį vairo stiprintuvą pakeitus elektriniu degalų sąnaudas galima sumažinti 2-3%, o aktyvus elektrinis posvyrio stabilizatorius degalų sąnaudas sumažina dar 1-2%. Į variklį įdiegus „stop-start“ sistemą jo degalų sąnaudos sumažėja apie 5%, o lengvesnė keturių varomų ratų transmisijos skirstymo dėžė bei ašys su naujais guoliais ir trinties mažinimo technologijomis įgalina sutaupyti dar po 1-1,5% degalų. H.Naunheimeris tvirtina, kad šias technologijas bus galima išvysti kitąmet pasirodysiančiuose modeliuose.
ZF pavarų dėžė
Vadovas pripažino, kad už naujas technologijas teks ir daugiau mokėti, tačiau tikslaus pabrangimo neatskleidė. Vis dėlto jis pastebėjo, kad naujų pavarų dėžių, elektrinių vairo stiprintuvų bei „stop-start“ sistemų kainos nedaug skirsis nuo ankstesnių ir ne tokių efektyvių komponentų.
Savo ruožtu Kanados automobilių komponentų gamintojo „Magna International“ padalinio „Cosma International“ viceprezidentas Swamy Kotagiri teigė, kad jo bendrovė savo gaminių efektyvumą didins pakabose naudodama lengvesnį metalą magnį ir vamzdinius komponentus. Anot S.Kotagiri, išaugus degalų sąnaudų mažinimo svarbai atgimė susidomėjimas tokiomis medžiagomis kaip magnis, kuris naudojamas stambių komponentų gamybai, pavyzdžiui, automobilio priekinėje dalyje. Pasak jo, ši technologija leidžia pakabos svorį sumažinti 30-40% išlaikant tą patį tvirtumą bei saugumą.
Lapkritis 12, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą