
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Wolfgangas Bernhardas palieka Volkswagen
„Volkswagen“ markės grupės vadovas Wolfgangas Bernhardas atmetė naujojo „Volkswagen“ grupės šefo Martino Winterkorno pasiūlymą tapti grupės gamybos skyriaus vadovu ir iki šio mėnesio pabaigos ketina pasitraukti išužimamų pareigų.
Žinia apie W.Bernhardo atsistatydinimą tikrai nebuvo netikėta. Š io jo žingsnio buvo laukiama jau nuo lapkričio, kuomet buvo priverstas pasitraukti artimas W.Bernhardo bendražygis visos „Volkswagen“ grupės vadovas Berndas Pischetsriederis. Manoma, kad šiuos pokyčius bendrovės vadovybėje lėmė stebėtojų tarybos pirmininko Ferdinando Piecho siekis sustiprinti savo įtaką. B.Pischetsriederio įpėdiniu F.Piechas pasirinko sau lojalų „Audi“ markės grupės vadovą M.Winterkorną, kuris, pasitraukus W.Bernhardui, perims ir tiesioginę „Volkswagen“ markės grupės kontrolę. Be to, jis dar rūpinsis grupės tyrimų bei naujų technologijų diegimo reikalais.
W.Bernhardas garsėja kaip talentingas inžinierius ir puikus kaštų mažinimo specialistas, per pusantrų darbo „Volkswagen“ metų jis nuveikė išties nemažai: padidino gamyklų efektyvumą, sumažino defektų kiekį bei pradėjo agresyvią naujų modelių programą, pagal kurią per penkerius metus turi pasirodyti net 20 naujų „Volkswagen“ modelių. W.Bernhardas rimtai ėmėsi spręsti vieną opiausių „Volkswagen“ problemų – sumažinti darbo jėgos ir gamybos kaštus, kurie yra didžiausi visoje Europoje. Didelius gamybos kaštus, be kitų priežasčių, lėmė nesėkmingi to paties F.Piecho bandymai paversti „Volkswagen“ prestižine marke, o darbo kaštai yra dideli dėl itin trumpos – 28,8 val. – darbo savaitės ir kitų specifinių priežasčių.
W.Bernhardas užsimojo padidinti darbo efektyvumą, pagerinti kokybę ir iki 2009 m. atleisti 20 tūkst. darbininkų. Pasipriešinus profsąjungai jis pagrasino iškelti gamybą išVokietijos. Taip jis prarado paramą stebėtojų taryboje, kurios pusę narių sudaro darbininkų atstovai. Prie jų prisijungus W.Bernhardo ir B.Pischetsriederio veiksmais nepatenkintam F.Piechui, šių vadovų likimas buvo nuspręstas.
W.Bernhardas jau antrą kartą netenka posto dėl valdybos intrigų. 2004 m. pradžioje jis turėjo būti paskirtas „Mercedes Car Group“ vadovu, tačiau, pasipriešinus darbininkų atstovams, buvo netikėtai atleistas. Abejojama, kad po šių dviejų nesėkmių W.Bernhardą pasikvies kuris nors automobilių gamintojas, tad automobilių pramonė veikiausiai praras dar vieną talentingą vadovą, kaip kad anksčiau atsitiko su Wolfgangu Reitzle (BMW) ir Eckhardu Cordesu („DaimlerChrysler“). Vis dėlto W.Bernhardas turėtų būti itin laukiamas investicinėse bendrovėse.
Sausis 17, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą