
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Volvo Trucks už 1,1 mlrd. dolerių pilnai perims Nissan Diesel
Š vedijos sunkvežimių gamintojas „Volvo“ už 7,5 mlrd. kronų (2,8 mlrd. Lt) perims visas „Nissan Diesel“ akcijas. „Volvo“ tikisi, kad tai leis sustiprinti bendrovės pozicijas Azijos rinkose bei leis pasinaudoti moderniomis Japonijos sunkvežimių gamintojo dyzelinių variklių technologijomis. Antrasis pagal dydį pasaulyje sunkvežimių gamintojas „Volvo“ šiuo metu kontroliuoja ir „Renault“ bei „Mack“ markes. Iki šio sandorio Š vedijos bendrovė valdė 19% „Nissan Diesel“ akcijų.
„Kaupthing“ analitikas Johnas Hernanderis pastebi, kad šio susijungimo buvo tikimasi, tačiau jis įvyko kiek anksčiau, nei planuota. Siekdami plėstis naujose rinkose bei atitikti vis griežtėjančius aplinkos taršos normatyvus sunkvežimių gamintojai susiduria su aršia konkurencija bei kaštų augimu. Prisijungęs „Nissan Diesel“ Š vedijos gamintojas perims Japonijos bendrovės hibridinių technologijų kūrimo patirtį ir galės sutaupyti nemažai lėšų kartu kurdamas modernius dyzelinius variklius.
„Volvo“ vadovo pavaduotojas Jorma Halonenas mano, kad drauge kuriant naujus modelius, vykdant tyrimus ir derinant pirkimus artimiausius penkerius metus kasmet bus galima sutaupyti apie 200 mln. eurų (691 mln. Lt). Š i suma atitinka apie penktadalį praeitų metų „Volvo“ tyrimų ir naujų technologijų diegimo išlaidų. Be to, prisijungusi „Nissan Diesel“ „Volvo“ įsitvirtins Azijos rinkoje bei pagal gamybos apimtis priartės prie didžiausio pasaulyje sunkvežimių gamintojo „DaimlerChrysler“. Deja, įsigijimų metu reiškiamas optimizmas dėl masto ekonomijos ir veiklos sinergijos neretai pasirodo gerokai perdėtas.
„Volvo“ šiuo metu aktyviai derasi su Kinijos sunkvežimių gamintoju „Dongfeng Motor Group“ siekdamas pakeisti ankstesnįjį „Nissan Diesel“ savininką „Nissan Motor“ ir pratęsti bendradarbiavimą. „Volvo“ tikisi užimamą Azijos rinkos dalį, įskaitant „Nissan Diesel“ ir galbūt „Dongfeng“, padidinti nuo 5-10% iki 20-25%.
„Dongfeng“ tarp sunkiųjų sunkvežimių gamintojų užima ketvirtąją vietą pasaulyje, tad, pavykus pratęsti bendradarbiavimą, „Volvo“ šiame segmente pralenktų „DaimlerChrysler“. Š vedijos bendrovės duomenimis, „Volvo“ grupės sunkiųjų sunkvežimių pardavimai 2005 m. sudarė 174 tūkst. vnt., „Nissan Diesel“ – 17 tūkst. vnt., „Dongfeng“ – 72 tūkst. vnt., o „DaimlerChrysler“ – 245 tūkst. vnt.
J.Halonenas pridūrė, kad bendrovė išsaugos „Nissan Diesel“ prekinį ženklą ir kol kas nekeis vadovybės. „Nissan Diesel“ integravimas į „Volvo“ grupę vyks pagal tą pačią schemą kaip ir „Renault“ bei „Mack“ atveju.
Kovas 20, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą