
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Volvo“ sieks pasinaudoti krize stiprinant savo pozicijas
„Volvo“ gamybos vadovas Stevenas Armstrongas mano, kad pasinaudojęs krize Š vedijos gamintojas gali privilioti vokiškų prestižinių markių klientus. Pasak jo, šiuo metu pasiturintys žmonės, kurie nuosmukio metu nenori pernelyg demonstruoti savo turtų, vietoje BMW ar „Audi“ gali rinktis „Volvo“. S.Armstrongas tvirtina, kad sunkmetis „Volvo“ atveria naujų galimybių prestižinių modelių rinkoje, nes kasdien skelbiant apie vis naujas taupymo priemones demonstruoti pinigų švaistymą tampa nebepriimtina, o „Volvo“ atrodo kuklesnis nei vokiškos prestižinės markės.
“Volvo XC60″
Be to, „Volvo“ automobiliai yra pigesni už BMW ar „Audi“. Pavyzdžiui, Lietuvoje „Volvo XC60“ su dyzeliniu varikliu kainuoja nuo 127,908 Lt (163 AG), už dyzelinį „Audi Q5“ teks pakloti 132,760 Lt (170 AG), o BMW X3 atsieis 133,623 Lt (177 AG). ACEA duomenimis, pirmąjį šių metų ketvirtį „Volvo“ pardavimai Europoje sumažėjo 24%, „Audi“ – 5%, BMW – 25%, o „Mercedes-Benz“ – 27%.
Iki šiol „Volvo“ akcentuodavo savo automobilių saugumą, tačiau šioje srityje ir kitos prestižinės markės gali pasigirti ne mažesniu įdirbiu, tad S.Armstrongas pripažįsta, kad „Volvo“ reikia nuveikti šį tą daugiau. Jis tikisi, kad pirkėjus privilios ekologiški varikliai bei naujas dinamiškas automobilių dizainas. Nemažai vilčių Š vedijos gamintojas sieja su naujuoju visureigiu XC60. S.Armstrongas tikina, kad šio modelio debiutas buvo sėkmingas ir šiemet tikimasi parduoti 50 tūkst. XC60. Anot vadovo, XC60 yra puikus produktas, kuris turėtų privilioti mažesnių visureigių ieškančius pirkėjus. Tuo tarpu naujos kartos XC90 modelio debiutas buvo atidėtas dėl staigaus didelių visureigių rinkos smukimo.
“Volvo XC70″
Š iuo metu „Volvo“ savininkė „Ford Motor“ atlieka strateginę Š vedijos gamintojo analizę, kurios metus svarstoma ir pardavimo galimybė. Praeitais metais „Volvo“ ikimokestiniai nuostoliai sudarė 1,465 mln. dolerių (3,710 mln. Lt), o pardavimų apimtys sumažėjo 18% iki 374,297 vnt.
Gegužė 15, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą