„Volvo S90“ varžysis su 5 serijos BMW ir E klasės „Mercedes-Benz“

Kitais metais senstelėjusį „Volvo S80“ sedaną pakeis naujas modelis S90, kuris turėtų leisti Švedijos gamintojui rimčiau pasivaržyti su įsigalėjusiomis „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ markėmis. Iki dešimtmečio pabaigos „Volvo“ planuoja net 70% padidinti pardavimų apimtis ir tiksi, jog skandinaviškas dizainas bei patikimumas leis S90 tapti rimtu „Audi A6“, 5 serijos BMW ir E klasės „Mercedes-Benz“ varžovu. Šiuo metu S80 išties sunkiai sekasi konkuruoti su šiais vokiškais modeliais: pernai „Volvo“ pardavė apie 12,5 tūkst. S80, o 5 serijos BMW pardavimai perkopė 373 tūkst. vnt.

Iki 2020 m. „Volvo“ planuoja pasiekti 800 tūkst. vnt. metinius pardavimus, tad po XC90 visureigio debiuto šiais metais kitas labai svarbus žingsnis bus S90 sedano pasirodymas sausio mėnesį vyksiančioje Detroito automobilių parodoje. Kiek vėliau žadama pristatyti ir universalo versiją V90.

Švedijos gamintojas prognozuoja, kad net 80% S90 pirkėjų tai bus pirmasis „Volvo“ markės automobilis, tuo tarpu XC90 buvo planuojama perpus mažesnė naujų pirkėjų dalis. „Volvo“ pardavimų vadovas Alainas Visseris mano, kad S90 modelio pristatymas yra pats sudėtingiausias iš visų per artimiausius ketverius metus planuojamų debiutų.

“Volvo S80″

„Volvo“ 2010 m. iš „Ford Motor“ glėbio perėjo į Kinijos gamintojo „Geely“ nuosavybę, tad dabar užbaigdamas penkerius metus trukusią investicijų programą Švedijos gamintojas turi parodyti jos rezultatus. Vis dėlto „Volvo“ pelno marža pirmąjį šių metų pusmetį sudarė tik 2,2%, tuo tarpu BMW marža siekė 8,9%, o „Audi“ – buvo dar aukštesnė.

Naujasis XC90 yra pirmasis „Volvo“ modelis, sukurtas šio gamintojo kontrolę perėmus „Geely“. A.Visseris teigė, kad pirkėjai šį didelį visureigį sutiko palankiai ir jau gauta užsakymų pusei metų į priekį. Be to, pirkėjai dažnai renkasi brangius išvaizdos priedus ar užsisako nepigią hibridinę versiją. Rugsėjo pradžioje „Volvo“ buvo gavęs 65 tūkst. XC90 užsakymų ir jau viršijo šiems metams keltą 50 tūkst. vnt. tikslą. „Volvo“ vadovas Hakanas Samuelssonas pripažino, kad svarbiausi modeliai šiandien yra visureigiai, nes šis segmentas greitai auga, tačiau pridūrė, kad reikia siūlyti ir nedidelį modelį, nes mažų prestižinių automobilių paklausa taip pat didėja.

Taupydamas savo rinkodaros biudžeto lėšas „Volvo“ nedalyvavo Frankfurto automobilių parodoje, nes, kaip pastebėjo A.Visseris, išleidęs milijonus eurų gamintojas vis tiek atrodytų žymiai kuklesnis už „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“. Vietoje to „Volvo“ ieško pirkėjų netradicinėse vietose, pavyzdžiui, dalyvaudamas Dusseldorfo maisto festivalyje.

Rugsėjis 22, 2015   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Komentarai

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: