
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Volkswagen” Wolfsburgo gamykloje įdiegs pamaininio darbo modelį
Didžiausias Europos automobilių gamintojas pranešė, kad jo valdyba ir pagrindinės Wolfsburgo gamyklos darbuotojų taryba pasiekė susitarimą dėl naujos pamaininio darbo tvarkos.
Š is susitarimas “Volkswagen” kasmet leis sutapyti apie 50 mln. eurų (173 mln. Lt). Mainais į tai gamintojas Wolfsburgo gamyklos gamybos apimtis padidins 90 tūkst. automobilių, tad kitąmet nuo šios gamyklos konvejerio turėtų nuriedėti daugiau kaip 390 tūkst. automobilių.
Siekiant sumažinti kaštus bus sudarytos pastovios pamainose dirbančių žmonių grupės. Rytinė ir popietinė pamainos keisis tarpusavyje, tuo tarpu naktinė bus pastovi. Pakeitus darbo tvarką bus panaikintos 20 minučių trukmės pertraukėlės bei už darbą naktinėje pamainoje mokami atlyginimų priedai. Be to, gamintojas tikisi, kad pasikeitus tvarkai išaugs darbo našumas.
Gruodis 6, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą