
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Volkswagen siekia vieningos atlyginimų sistemos Vokietijoje
Europos automobilių gamybos milžinas „Volkswagen“ siekia Vokietijoje įvesti vieningą atlyginimų sistemą ir tikina, jog norėdami užsitikrinti darbo vietas darbininkai turėtų padaryti nuolaidų. Gamintojas nori šešiose nuostolingai veikiančiose Vakarų Vokietijos gamyklose įvesti 35 valandų darbo savaitę vietoj dabar galiojančios vos 28,8 val. trukmės darbo savaitės.
„Volkswagen“ personalo vadovas Klausas Neumannas teigė jog skirtingi atlyginimų tarifai kelia problemų, nes darbuotojai nenori būti perkeliami į kitas gamyklas. Interviu laikraščiui „Handelsblatt“ vadovas tikino, jog darbininkams reiktų pasimokyti iškitų gamintojų ir sutikti už tą patį atlyginimą dirbti 35 val. per savaitę ir gauti papildomą premiją nuo bendrovės pelno.
Vokietijos profsąjungos teigia neketinančios dirbti daugiau už tą patį užmokestį, tačiau „Volkswagen“ markės grupės vadovas Wolfgangas Bernhardas tikino, jog bendrovė negali darbininkams Vakarų Europoje mokėti 55 eurų (190 Lt) už valandą, kai kiti Vokietijos gamintojai moka 40 eurų (138 Lt) už valandą. Tuo tarpu Rytų Europoje darbininkų atlyginimai sudaro vos 5-10 eurų (17-35 Lt) už valandą.
Pasak W.Bernhardo, su tokiais kaštais sėkmingai dirbti yra tiesiog neįmanoma. Vadovas taip pat pridūrė, jog sprendimas dėl atlyginimų yra svarbus produktų planavimui. Anot jo, Vokietijos profsąjungų nenoras nusileisti kelia grėsmę, kad naujos kartos „Golf“ nebus gaminamas pagrindinėje Wolfsburgo gamykloje.
Birželis 22, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą