“Volkswagen” pereina prie bendros magistralės dyzelinių variklių

“Volkswagen” grupė planuoja atsisakyti unikalios siurblio-purkštuko (vok. Pumpe-Duese) technologijos ir jau 2007 m. pasirodysiančiuose naujos kartos trijų ir keturių cilindrų dyzeliniuose varikliuose numato naudoti bendros magistralės technologiją. Tokį sprendimą Vokietijos gamintojas priėmė dėl to, kad siurblio-purkštuko technologiją sunku suderinti su žalingųjų dalelių filtrais, kurie bus būtini norint įgyvendinti vis griežtėjančius ES oro taršos reikalavimus.

1998 m. sukurta siurblio-purkštuko technologija buvo vadinama revoliucine, nes ja paremti dyzeliniai varikliai buvo tylesni, galingesni ir ekonomiškesni už įprastinius. Vis dėlto šiuo metu bendros magistralės dyzeliniai varikliai yra pranašesni nei siurblio-purkštuko, nes veikia taip pat tyliai ir dar yra pigesni bei gali valdyti įpurškimo ciklą atsižvelgdami į žalingųjų dalelių filtro poreikius.

“Volkswagen Passat Variant”

Praeitų metų lapkritį Stollberge (Vokietija) buvo atidaryta bendra “Volkswagen” ir “Siemens VDO Automotive” siurblio-purkštuko technologijos varikliams skirtų purkštukų gamykla, kainavusi 240 mln. eurų (829 mln. Lt). Š altinio teigimu, šioje gamykloje bus gaminamos kitos detalės, veikiausiai bendros magistralės dyzelinių variklių komponentai. “Siemens VDO Automotive” gamina bendros magistralės varikliams skirtus pjezo purkštukus.

Siurblio-purkštuko technologijos jėgainėse į kiekvieną cilindrą atskirai montuojamas purkštukas, sujungtas su degalų siurbliu, galintis įpurkšti labai suslėgtą dyzeliną. Tuo tarpu bendros magistralės varikliuose suslėgti degalai patenka į tam tikrą vamzdį (bendrą magistralę), iškurio paskirstomi į cilindrus.

Siurblio-purkštuko technologijos varikliai yra sunkiai suderinami su žalingųjų dalelių filtrais, nes pastariesiems yra būtinas daugiafazis degalų įpurškimas. Bendros magistralės variklių įpurškimo sistemose palaikomas pastovus slėgis ir jie yra lankstesni – degalai gali būti įpurškiami bet kuriuo momentu.

Lapkritis 14, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Komentarai

  • nerijus

    na tikrai masinos naujos ,bet siemenso ipurskimo sistema yra labai……..sssssssss…..masina nenuvaziavusi nei 100000km….stoje del purkstuku kurie trumpina i korpusa

  • Mindaugs

    Kai nesamoningas straipsnis… daugiasluoksni misi vadina daleliu filtrais… ir nuo kada PD tylus, net tdi su skirstomuoju siurbliu tylesni…

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: