
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Volkswagen Marrakesh” kompaktinis visureigis bus gaminamas Vokietijoje
Po derybų su darbuotojų taryba ir profsąjunga “IG Metall” “Volkswagen” pranešė, kad naujasis “Golf” platformos pagrindu kuriamas kompaktinis visureigis “Marrakesh” bus gaminamas pagrindinėje Wolfsburgo gamykloje Vokietijoje. Š iek tiek anksčiau “Volkswagen” savo profsąjungai buvo pateikusi ultimatumą: arba darbininkai suras galimybių apie 1,200 dolerių atpiginti kiekvieno automobilio gamybą, arba “Marrakesh” bus gaminamas Portugalijoje, kur darbo jėga gerokai pigesnė.
“IG Metall” nesutiko sumažinti darbo įkainių, kurie ištiesų yra aukščiausi visoje Vokietijos automobilių pramonėje, todėl buvo priimtas kompromisinis sprendimas “Marrakesh” gamybą perduoti “Volkswagen” padaliniui “Auto 5000″, kuris turi lankstesnę darbo apmokėjimo sutartį su savo darbininkais ir jiems moka mažesnius atlyginimus. Kartu “Volkswagen” perves “Auto 5000″ žinion apie tūkstantį apmokytų darbininkų. “Auto 5000″ šiuo metu gamina vienatūri “Touran”.
“Volkswagen” profsąjungai “IG Metall” pasižadėjo kitą naują modelį gaminti Emdeno gamykloje (Vokietija) naudojant tradicinę atlyginimų sutartį.
Spalis 12, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą