„Volkswagen“ JAV rinkai ketina pasiūlyti hibridinę „Jetta“ ir elektrinių modelių

„Volkswagen“ vadovas Martinas Winterkornas žada JAV rinkai pasiūlyti hibridinių ir elektrinių modelių, kurie iki 2018 m. turėtų sudaryti apie 3% gamintojo pasaulinių pardavimų. Vokietijos gamintojas iki 2013 m. amerikiečiams ketina pateikti elektrinę „Lupo“ arba „Golf“ versiją, o iki šių metų pabaigos JAV rinką turėtų pasiekti hibridinis visureigis „Touareg“, kuris jau dabar parduodamas Europoje. Tuo tarpu hibridinis sedanas „Jetta“ kitapus Atlanto pasirodys 2012 m. Didžiausias Europos automobilių gamintojas per metus tyrimams ir technologijų diegimui išleidžia per 5 mlrd. eurų (17 mlrd. Lt).

M.Winterkornas dar kartą pakartojo „Volkswagen“ grupės tikslą iki 2018 m. aplenkti „Toyota Motor“ pagal pardavimų apimtis ir pelningumo parametrus. Anot „UniCredit“ analitiko Christiano Austo, „Volkswagen“ mėgina įrodyti, jog vėlavimas nebūtinai yra yda: nors šis gamintojas retai imasi inovatyvių eksperimentų, jis dažniausiai pasiūlo rinkai brandžių produktų. Be to, „Volkswagen“ gali pasigirti puikiu technologijų vystymo departamentu ir užima tvirtą poziciją Europoje.

“Volkswagen Jetta”

„General Motors“ planuoja kitąmet pagaminti 10 tūkst. elektromobilių „Volt“, o „Nissan Motor“ pradės prekiauti elektriniu kompaktiniu hečbeku „Leaf“. Tuo tarpu elektromobilių gamybos pionierė bendrovė „Tesla Motors“ jau kurį laiką siūlo įsigyti 109 tūkst. dolerių (292 tūkst. Lt) kainuojantį sportišką roadsterį. Pastarosios bendrovės įdirbis sudomino ir Japonijos milžinę „Toyota Motor“, kuri į JAV įsikūrusią „Tesla Motors“ neseniai investavo 50 mln. dolerių (134 mln. Lt).

M.Winterkornas tvirtina, jog „Volkswagen“ tikslas yra aiškus ir ambicingas: šis gamintojas sieks pasiūlyti elektrinių automobilių visiems žmonėms. Vadovas pastebėjo, kad Kinijoje jau bandoma elektrinė sedano „Lavida“ versija, o kiek vėliau šiais metais Berlyne bus testuojami hibridinį benzininį-elektrinį variklį turintys „Golf TwinDrive“, kurie apie 50 km gali nuvažiuoti naudodami vien tik elektros energiją. M.Winterkornas prognozuoja, kad JAV taps svarbia elektromobilių, kurių kūrimui gamintojas dabar skiria itin daug dėmesio, rinka.

“Volkswagen Jetta”

JAV yra antroji didžiausia automobilių rinka pasaulyje po Kinijos, tačiau „Volkswagen“ grupės pozicijos čia gana silpnos, tad iki 2018 m. bendrovė ketina net tris kartus padidinti užimamą šios rinkos dalį iki 6% ir čia parduoti apie milijoną automobilių, iškurių 200 tūkst. sudarytų „Audi“ modeliai. Pirmąjį šių metų pusmetį „Volkswagen“ pardavimai JAV išaugo 30% iki 126 tūkst. vnt., vien tik „Jetta“ sedano pardavimai ūgtelėjo 19% iki 55 tūkst. vnt., tad šiam modeliui teko net 44% bendro kiekio. Pirmąjį pusmetį taip pat išaugo „Tiguan“, „Passat CC“ ir „Golf“ prekybos apimtys.

Siekdamas konkuruoti su JAV rinkoje įsitvirtinusiais Japonijos gamintojais „Toyota Motor“ ir „Honda Motor“, M.Winterkornas ketina daugiau dėmesio skirti modelių lokalizacijai ir kainų mažinimui. Iš„Volkswagen“ JAV padalinio vadovo posto netikėtai pasitraukus Stefanui Jacoby, kuris apsisprendė stoti prie „Volvo Cars“ šturvalo, Vokietijos gamintojas į jo vietą laikinai paskyrė Michaelį Lohschellerį. M.Winterkornas tvirtino tikįs, kad nuostolingai dirbantis JAV padalinys netrukus ims gauti pelno.

Liepa 27, 2010   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: