„Volkswagen“ ir „Audi“ modeliai gerai pasirodė kokybės tyrime JAV

Bendrovės „Strategic Vision“ atliktas JAV naujų automobilių kokybės tyrimas parodė, kad bene geriausiai amerikiečiai vertina „Volkswagen“ ir „Audi“ markių automobilius – jie tapo lyderiais net penkiuose iš„Strategic Vision“ tirtų 17 segmentų. Nuo kitų kokybės tyrimų, pavyzdžiui, „J.D. Power and Associates“ atliekamo tyrimo, „Strategic Vision“ studija skiriasi tuo, kad mėgina nustatyti ne tik pirkėjų peikiamus automobilio bruožus, bet ir gerąsias savybes.

„Strategic Vision“ prezidentas Alexanderis Edwardsas pastebėjo, kad nors „Ford Motor“ pirmavo tik viename segmente, „Ford“, „Lincoln“ ir „Mercury“ markių modeliai daugelyje klasių užėmė aukštas vietas. Bendrovės išplatintame pareiškime teigiama, kad „Volkswagen“ ir „Ford Motor“ gaminami automobiliai sulaukia pirkėjų pagyrų už aukštą kokybę ir emocinį patrauklumą.

“Volkswagen Passat CC”

Š ių metų „Strategic Vision“ kokybės tyrime mažų automobilių segmente lyderiu tapo „Ford Focus“ sedanas, mažų universalių automobilių klasėje nugalėjo „Volkswagen Rabbit“, vidutinių automobilių – „Volkswagen Jetta“, didelių – „Nissan Maxima“ ir „Pontiac G8“, prestižinių vidutinių – „Volkswagen Passat CC“ ir „Audi A4“ sedanas, prestižinių didelių – S klasės „Mercedes-Benz“, kupė – „Volkswagen New Beetle“, prestižinių kupė – „Chevrolet Corvette“, vienatūrių – „Honda Odyssey“, mažų visureigių – „Volkswagen Tiguan“, miesto visureigių – „Toyota Venza“, vidutinių visureigių – „GMC Envoy“ ir „Toyota 4Runner“, didelių visureigių – „GMC Yukon XL“, prestižinių vidutinių visureigių – „Infiniti FX“, EX ir BMW X3, prestižinių didelių visureigių – „Land Rover Range Rover“, vidutinių pikapų – „Honda Ridgeline“, o didelių pikapų – „Dodge Ram“.

„General Motors“ pirmavo keturiuose segmentuose – pirkėjai gerai įvertino „Pontiac G8“, „Chevrolet Corvette“, „GMC Envoy“ ir „GMC Yukon XL“. Beje, „Corvette“ išvisų modelių surinko daugiausiai taškų, o „Dodge Ram“ tapo geriausiai įvertintu pikapu per visus 15 šio tyrimo vykdymo metų.

Tyrimo metu pirkėjai prašomi įvertinti savo automobilį įvairiais aspektais, pavyzdžiui, vairavimo malonumo, išvaizdos bei dinamikos. Išviso buvo apklausta per 20 tūkst. žmonių, kurie praeitų metų rugsėjo-gruodžio mėnesiais pirko naują automobilį.

Rugpjūtis 25, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: