
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Vokietijos dileriai skaudžiai pajus „pagirias“ po subsidijų „vakarėlio“
Pasibaigus vyriausybės vykdytai naujų automobilių pirkimo skatinimo programai Vokietijos dileriai pradeda jausti sunkias „pagirias“. Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenimis, per pirmuosius vienuolika šių metų mėnesių naujų automobilių pardavimai Vokietijoje ūgtelėjo beveik 26% iki 3,3 mln. vnt. Vis dėlto naujų automobilių pirkėjams Vokietijos skirtas 5 mlrd. eurų (17 mlrd. Lt) fondas jau išseko, o dileriai pradėjo baimintis dėl savo išlikimo.
„LeaseTrend“ bendrovės užsakymu „TNS Emnid“ apklausus 200 Vokietijos dilerių, iškurių du trečdaliai buvo autorizuoti pardavėjai, paaiškėjo, jog beveik 90% jų mano, kad kitąmet pardavimai smarkiai sumažės, nes vyriausybės dotacijos paankstino žmonių sprendimą įsigyti naują automobilį. Apie pusė dilerių spėja, kad smukimas bus ne mažesnis nei 20%. Pardavėjai prognozuoja, kad gamintojai ir toliau vykdys agresyvią kaininę konkurenciją ir siūlys įvairias nuolaidas, kurios leis padidinti pardavimų apimtis, tačiau duos mažai pelno.
Beveik 97% apklaustų dilerių mano, kad gamintojams ir jų finansinių paslaugų padaliniams išesmės nepakoregavus savo pardavimų ir finansavimo politikos per artimiausius metus automobilių mažmenininkų bankrotų skaičius išaugs. Dauguma respondentų pagrindine problema įvardija būtent pardavimų ir finansavimo politiką. 91% dilerių tvirtina, jog dabartinės krizės priežastis yra pertekliniai gamybos pajėgumai, nes jau kurį laiką gamintojai pagamina daugiau automobilių, nei rinka gali priimti. „LeaseTrend“ vadovas Gerhardas Fischeris pastebi, jog sąstingio metu gamintojai tam turėtų skirti daugiau dėmesio.
“Renault” salonas
Kita rimta problema dileriai įvardija nevykusias gamintojų kainodaros strategijas, dėl kurių normaliai sukomplektuotas vidutinės klasės automobilis daugeliui dirbančiųjų tapo neįperkamas. Tuo tarpu gamintojų taikoma kompensavimo sistema vis mažina dilerių maržas. Mažmenininkų padėtį apsunkina ir automobilių liekamosios vertės mažėjimas: apie 40% respondentų pripažino, kad įvertinę atskaitymus dėl liekamosios vertės sumažėjimo jie turėtų pranešti apie nuostolį, o apie 10% pardavėjų netgi bankrutuotų. Dėl to dileriai pageidauja, jog gamintojai pagerintų liekamąją vertę, sumažintų perteklinius gamybos pajėgumus ir pakoreguotų premijavimo sistemą.
Apie 49% apklaustų dilerių nepaisydami liekamosios vertės mažėjimo ir toliau nori savo pirkėjams siūlyti lizingo paslaugas, tačiau tai dažniausiai yra stambesni autorizuoti pardavėjai. G.Fischeris mano, kad tai priklauso nuo gamintojų finansinių paslaugų padalinių teikiamų subsidijų, tačiau jis prognozuoja, kad laikui bėgant automobilių lizingo palūkanų normos artės prie rinkos dydžio. Dileriai mano, kad per artimiausius metus didesnę paklausą turės ne lizingas, o paskolos.
51% dilerių savo pagrindiniais finansiniais partneriais įvardijo gamintojų finansinių paslaugų padalinius, o 34% daugiausiai dirba su nepriklausomomis lizingo bendrovėmis. Vis dėlto 58% respondentų pastebėjo, jog ateityje norėtų bendradarbiauti su keliomis finansavimo paslaugas teikiančiomis bendrovėmis, o 35% jų ketina gamintojų finansinių paslaugų padalinį iškeisti į nepriklausomą bendrovę.
Gruodis 14, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą