
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Vokietijos automobilių gamintojai siekia „atsiriekti“ didesnę JAV rinkos dalį
Vokietijos automobilių gamintojai tikisi, kad šiemet jų užimama JAV rinkos dalis augs jau penktus metus išeilės ir ši tendencija artimiausiu metu nesikeis. Vokietijos automobilių pramonės įmonių asociacijos vadovas Matthias,as Wissmanas pastebi, kad bendrovės, kurios nesiekia sustiprinti savo pozicijų Š iaurės Amerikoje, nėra pajėgios sėkmingai konkuruoti ir kituose regionuose. Stiprėjant Vokietijos gamintojų pozicijoms vietos bendrovių „General Motors“, „Ford Motor“ ir „Chrysler LLC“ dalis mažėja: pernai ji smuktelėjo beveik 4 procentiniais punktais iki 47,5%, o Europos ir Azijos gamintojų dalis išaugo.
“Smart Fortwo” siūlomas ir amerikiečiams
Pasak M.Wissmano, „Porsche“, „Daimler“, BMW grupės ir „Volkswagen“ grupės kombinuota JAV rinkos dalis išaugo nuo 5,1% 2005 m. iki 6,7% pernai. Tikimasi, kad ateityje Vokietijos gamintojai kontroliuos apie 10% JAV automobilių rinkos. M.Wissmanas pastebėjo, jog praeitais metais Vokietijos bendrovių pardavimai JAV smuktelėjo 6,1% iki 890 tūkst. vnt., tačiau bendras rinkos smukimas sudarė 18%. Manoma, kad šiemet JAV rinka sumažės bent 9-10%.
1 serijos BMW kupė
Tarp Vokietijos gamintojų praeitais metais JAV labiausiai – 25% – smuko „Porsche“ pardavimai, o mažiausiai – 1,5% – smuktelėjo „Daimler“. M.Wissmanas atkreipė dėmesį, kad Vokietijos gamintojams pavyko padidinti ir kuklių, ir prestižinių modelių pardavimus: praeitais metais mažų vokiškų automobilių pardavimai padidėjo 11% iki 258 tūkst. vnt. Tiesa, kitapus Atlanto mažų automobilių samprata yra kiek kitokia – ji apima ne tik „Smart Fortwo“ ar „Mini“, bet ir „Volkswagen Jetta“.
Kovas 6, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą