
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Vokietija prieštarauja ES planams mažinti CO2 emisijas
Vokietijos ekonomikos ministras Michaelis Glosas užsipuolė ES planus nustatyti leistinas automobilių išmetamo anglies dvideginio normas. Kai kurie Europos Komisijos (EK) nariai, tarp jų ir prezidentas Jose Manuelis Barroso bei aplinkos apsaugos komisaras Stavros Dimas, siekia, kad 2012 m. įsigaliotų 120 g/km automobilių išmetamo anglies dioksido normatyvas.
Š is ribojimas skaudžiai atsilieptų stipria automobilių gamybos pramone garsėjančiai Vokietijai. Dėl to šalies kanclerė Angela Merkel siūlo nustatyti ne bendrą CO2 ribojimą, o atskiras taršos normas skirtingoms automobilių klasėms. Nors M.Glosas tvirtina, kad priešVokietiją nukreipti EK planai turi būti nedelsiant nutraukti, jo kolega aplinkosaugos ministras Sigmaras Gabrielis pritaria EK ketinimams. Skirtingas socialdemokrato S.Gabrielio ir konservatoriaus M.Gloso pozicijas veikiausiai lėmė partiniai nesutarimai.
Automobilių gamintojai yra savanoriškai įsipareigoję iki šių metų pabaigos išmetamo anglies dvideginio kiekį sumažinti iki 140 g/km, tačiau jau dabar aišku, kad šio tikslo pasiekti nepavyks. Vokietijos gamintojai įspėja, kad nustačius griežtą CO2 ribojimą darbo gali netekti tūkstančiai žmonių.
Vasaris 21, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą