
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Vokietija įstatymais sieks pagreitinti dyzelinių filtrų įdiegimą
Vokietijos vyriausybė pažadėjo iki vasaros parengti įstatymo projektą, kuris skatintų dyzeliniuose automobiliuose naudoti žalingųjų dalelių filtrus. Oro taršos mažinimas tapo aktualia politine problema, Miunchenui ir Š tutgartui viršijus naujuosius ES oro taršos metinius limitus. Vokietijos aplinkosaugos agentūros duomenimis, panašus likimas artimiausiu metu gali ištikti ir daug kitų didelių miestų.
Naujame įstatymo projekte turėtų būti numatyta kelių mokesčio nuolaida vairuotojams, perkantiems dyzelinį automobilį su suodžių filtru arba įmontuojantiems filtrą į naudotą transporto priemonę. Numatyta, kad perkantys naują automobilį su filtru sutaupytų 350 eurų (1,208 Lt), o pertvarkantys naudotą – 250 eurų (863 Lt).
Analitikai teigia, kad toks įstatymas smarkiai pagelbėtų Prancūzijos automobilių gamintojams, pavyzdžiui, „PSA/Peugeot-Citroen“, kuris jau seniai montuoja filtrus į dyzelinius automobilius ir dar valdo dalį pirmaujančio suodžių filtrų gamintojo „Faurecia“ akcijų. Vokietijos gamintojai taip pat stengiasi neatsilikti, o nuo 2008 m. suodžių filtrai turėtų tapti standartinės įrangos dalimi.
Laukdami naujojo įstatymo, dalis pirkėjų atideda automobilio įsigijimą kitiems metams. „Sueddeutsche Zeitung“ cituojami neįvardyti ekspertai teigė, kad dėl kelių mokesčio lengvatos automobilio pirkimą atidėjo apie 30 tūkst. vokiečių.
Dėl smarkiai apmokestintų kitų kuro rūšių, dyzelinių automobilių populiarumas Vokietijoje pastaraisiais metais labai išaugo – jie sudaro apie 40% parduodamų automobilių.
Vis dėlto naujojo įstatymo priėmimas veikiausiai užtruks gan ilgai – jam prieštarauja kelios Vokietijos žemės, taip pat yra įstrigę derybos, kuris Vokietijos vykdomosios valdžios lygmuo turėtų administruoti kelių mokestį. Derybas išmirties taško rengiasi išjudinti speciali komisija,
Balandis 6, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą