
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Vargas dėl vardo: „Alfa Romeo Milano“
„Fiat“ grupės valdoma „Alfa Romeo“ markė paskutinę minutę nusprendė 147 modelio įpėdinį vadinti ne „Milano“, bet „Giulietta“ vardu. Teigiama, kad Italijos gamintojo sprendimą lėmė nesantaika su esamais ir buvusiais Milano darbininkais. „Alfa Romeo“ darbininkus išMilano miesto apylinkių papiktino tai, jog gamintojas ketina pasinaudoti jų miesto vardu, nors savo veiklą baigia iškelti į netoliese esantį Turiną. Kitų metų sausio-vasario mėnesiais paskutiniai 232 Milane dar dirbantys inžinieriai ir dizaineriai persikels į Turiną, kuris yra 150 km į vakarus nuo Milano. „Alfa Romeo“ prieš99 metus buvo įkurta būtent Milano mieste.
Maždaug priešdu dešimtmečius „Alfa Romeo“ Milane turėjo apie 20 tūkst. darbininkų. 1986 m. šią markę įsigijus „Fiat“ vis daugiau veiklos buvo iškeliama į „Fiat“ gimtajį miestą – Turiną. „Alfa Romeo“ automobilių gamyba Milane buvo nutraukta 2000 m. Italijos gamintojas tikina, kad perkėlimas leis padidinti efektyvumą ir sumažinti kaštus.
Antrosios kartos “Giulietta”
Naujoji „Alfa Romeo Giulietta“ yra trečiasis šį pavadinimą turintis modelis. 1954-1965 m. taip buvo vadinami „Alfa Romeo“ sedanas ir kupė, o antrosios kartos „Giulietta“ turėjo tik sedano kėbulą ir buvo gaminama 1977-1985 m.
Tai jau antras kartas per šį dešimtmetį, kuomet „Fiat“ paskutinę minutę reikia keisti naujo modelio pavadinimą. 2003 m. pradžioje mažo automobilio „Panda“ įpėdinis turėjo vadintis „Gingo“, tačiau Prancūzijos gamintojui „Renault“ pasirodė, kad šis pavadinimas yra pernelyg panašus į jos gaminamą „Twingo“, ir jis pagarsino „Fiat“ iškelti bylą. Dėl to Italijos bendrovė nusprendė pasilikti „Panda“ pavadinimą ir tikrai neapsiriko: šis modelis buvo itin sėkmingas. 2004 m. jis buvo išrinktas Europos metų automobiliu ir iki šiol yra vienas savo klasės lyderių.
Pirmosios kartos “Giulietta”
Vis dėlto didžiausius savo pardavimus „Panda“ turėtų pasiekti šiais metais, nes dėl didžiųjų Europos šalių vyriausybių vykdytų naujų automobilių pirkimo skatinimo programų smarkiai išaugo mažų ir ekonomiškų automobilių populiarumas. Didžiausi pardavimai šeštaisiais gamybos metais yra labai retas atvejis, nes paprastai modelio ciklas yra šeši-septyni metai ir jau penktaisiais pardavimai pradeda ženkliai mažėti. „J.D. Power Automotive Forecasting“ duomenimis, sausio-spalio mėnesiais „Panda“ gamybos apimtys išaugo 15% iki 251 tūkst. vnt.
Gruodis 15, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą