
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Valeo” siekia pasinaudoti “Delphi” ir “Visteon” problemomis
Prancūzijos automobilių komponentų gamintojo “Valeo” vadovas interviu laikraščiui “Le Figaro” teigė, jog bendrovė galėtų įsigyti keletą šiuo metų rimtų sunkumų kamuojamų “Delphi” ir “Visteon” padalinių. “Valeo” valdybos pirmininkas Thierry Morinas tikisi, kad JAV varžovų silpnumas leis padidinti užimamą rinkos dalį arba įsigyti naujų gamyklų. Jis mano, kad šie gamintojai dabar turėtų būti pasiruošę priimti savo varžovų pasiūlymus. Kai kurios “Delphi” ir “Visteon” veiklos sritys išties domina “Valeo”.
Didžiausias JAV komponentų gamintojas “Delphi” neseniai paprašė pradėti bankroto procedūrą, o “Visteon” vykdo plataus savo verslo pertvarkymą. JAV detalių gamintojai šiuo metu kenčia dėl aukštų žaliavų kainų ir nuolatinio automobilių gamintojų spaudimo mažinti kainas.
Pasak T.Morino, “Valeo” įsipareigojimų ir akcinio kapitalo santykis sudaro 70%, todėl prisijungiant kitą bendrovę jį būtų galima trumpam padidinti.
Lapkritis 14, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą