Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Užsieninių automobilių pardavimai Rusijoje sparčiai auga
Neseniai atlikto tyrimo duomenimis, užsieninių automobilių pardavimai Rusijoje artimiausius kelerius metus sparčiau augs, tačiau užsienyje pagamintų naudotų automobilių rinkos dalis palaipsniui mažės. Rusijos automobilių rinkos augimą lėmė išaugusios gyventojų disponuojamosios pajamos bei panaikinti muitai automobilių komponentams – tai paskatino didžiuosius gamintojus statyti surinkimo gamyklas šioje šalyje.
Didžiausias Rusijos automobilių importuotojas „Rolf“ tikisi, kad šiemet importuojamų bei šalies viduje surenkamų užsieninių automobilių kiekis išaugs net 47% iki 840 tūkst. vnt. arba 20 mlrd. dolerių (56 mlrd. Lt). Užsieninių automobilių paklausa Rusijoje auga taip sparčiai, kad „Rolf“ grupės pardavimai pernai padidėjo daugiau nei 80% iki 2 mlrd. dolerių (6 mlrd. Lt). Didžiausio Rusijos gamintojo „AvtoVAZ“ pardavimai yra tik apie du kartus didesni. „AvtoVAZ“ gaminamas Sovietų Sąjungos laikus menantis „Lada“ modelis vis dar yra viena pagrindinių transporto priemonių šioje šalyje.
„Rolf“ duomenimis, pernai užsieninių automobilių pardavimai Rusijoje padidėjo nuo 355 tūkst. vnt. arba 9,3 mlrd. dolerių (26,2 mlrd. Lt) iki 570 tūkst. vnt. arba 14,7 mlrd. dolerių (41,5 mlrd. Lt). Į šiuos skaičius neįtrauktas „General Motors“ kartu su „AvtoVAZ“ Rusijoje gaminamas „Chevrolet Niva“ modelis.
„Rolf“ strateginės rinkodaros vadovas Valerijus Tarakanovas teigia, kad šiuo metu Rusijoje sparčiausiai auga Japonijos bei Pietų Korėjos gamintojai, kurie užima atitinkamai 37% ir 28% importo rinkos. Vis dėlto iki 2010 m. Europos gamintojai sutvirtins savo pozicijas Rusijoje ir daugiausia Azijos bendrovių sąskaita išsikovos apie 32% rinkos. „Rolf“ mano, kad nauji rusiški automobiliai galėtų varžytis tik su naudotais užsieniniais automobiliais, tačiau šios šalies gamintojams teks patobulinti savo modelius, kad jie atitiktų naujus aplinkos taršos reikalavimus. „Euro 2“ taršos normatyvai Rusijoje įsigalios jau šių metų balandį, „Euro 3“ – 2008 m. sausį, o „Euro 4“ – 2010 m. sausio mėnesį. Be to, kitąmet Rusijoje bus įvesti ir nauji (griežtesni) degalų kokybės standartai.
„Rolf“ prognozuoja, kad iki 2010 m. užsieninių automobilių pardavimai Rusijoje viršys 1,5 mln. vnt. arba 36 mlrd. dolerių (102 mlrd. Lt). Manoma, kad apie 47% šio kiekio bus surenkama šalies viduje. Dabar Rusijoje surenkama tik apie 19% užsieninių automobilių, o likę 81% – importuojami.
Š iuo metu „Ford“ ir BMW jau turi gamyklas Rusijos teritorijoje, o „Toyota“, „Renault“, „Volkswagen“, „Nissan“ ir Kinijos gamintojas „Great Wall Motor“ ketina pasekti jų pavyzdžiu.
Vasaris 7, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą