
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Už Rusijos susidomėjimo „Opel“ stovi šalies valdžia
Greta „Opel“ susiruošusio pirkti Kanados automobilių komponentų gamintojo „Magna International“ minimi du jo Rusijos partneriai: automobilių gamintojas GAZ ir valstybinis bankas „Sberbank“, tačiau analitikai pastebi, kad už šių dviejų bendrovių ištiesų slypi Rusijos premjero Vladimiro Putino ir jo vadovaujamos vyriausybės noras investicijų pagalba didinti šalies įtaką užsienyje.
Nors GAZ ir „Sberbank“ įvardijami kaip „Magna International“ partneriai perimant „Opel“ valdymą, šios dvi bendrovės apie sandorį kalba gana abejingai. GAZ teigia galintis prisidėti savo gamyklomis, o „Sberbank“ tikina griežtai vykdysiantis vyriausybės nurodymus.
Rusija siekia didinti savo įtaką Europoje
V.Putinas skatina Rusijos investicijas užsienyje taip siekdamas didinti šalies įtaką. Svarbiausiomis Rusijos prekybos partnerėmis Europoje jis dažnai įvardija Vokietiją ir Italiją. Rusijos valdomos užsienio valiutos atsargos yra trečios pagal dydį pasaulyje, tad šalies vyriausybė gali padėti „Sberbank“ susidoroti su finansų krizės sunkumais bei grąžinti GAZ skolas ir pro pirštus pažiūrėti į ankstesnes šio gamintojo nesėkmes perkant užsienio bendroves.
Liepa 16, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą