
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Tyrimas rodo, kad galvos atlošai yra svarbūs kaip ir saugos diržai
Automobilių remonto ir draudimo kompanijas konsultuojančios bendrovės „Thatcham“ duomenimis, per 125 tūkst. Didžiosios Britanijos vairuotojų rizikuoja savo sveikata ir gyvybe dėl netinkamai sureguliuotų galvos atlošų. Bendrovės teigimu, net 80% Europoje parduodamų naujų automobilių turi pakankamai saugius galvos atlošus, tačiau jie dažniausiai naudojami netinkamai.
Didžiojoje Britanijoje kasmet kaklo sužalojimus patiria apie 250 tūkst. vairuotojų ir keleivių, apie 10% šių sužeidimų sukelia negalią. Apklausus 1,400 vairuotojų paaiškėjo, kad nemažai šių nelaimių būtų galima išvengti tinkamai naudojant galvos atlošus. Gerai sureguliuotas atlošas turėtų švelniai liesti pakaušį, kad avarijos metu smūgio energiją sugertų visas kūnas ir galva nebūtų atmetama atgal.
Tyrimo duomenimis, atlošus tinkamai sureguliuoja tik 25% vyrų ir 43% moterų. „Thatcham“ susidūrimų bandymų skyriaus vadovas Matthew Avery tokius rezultatus pavadino šokiruojančiais ir pastebėjo, kad galvos atlošai yra ne mažiau svarbūs nei saugos diržai. Anot jo, jei žmonės žinotų kaip jie rizikuoja, veikiausiai nepagailėtų keleto sekundžių atlošui sureguliuoti.
Kovas 27, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą