
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Trečiąjį ketvirtį “General Motors” patyrė 1,6 mlrd. dolerių nuostolį
Didžiausias pasaulyje automobilių gamintojas “General Motors” pranešė trečiąjį šių metų ketvirtį patyręs net 1,6 mlrd. dolerių (4,6 mlrd. Lt) nuostolį. Prie JAV gamintojo nesėkmės labiausiai prisidėjo dėl brangstančių degalų smukę visureigių pardavimai ir išaugę žaliavų bei medžiagų, o taip pat darbuotojų sveikatos apsaugos kaštai.
Pirmąjį 2005 m. pusmetį “General Motors” nuostolis siekė 1,4 mlrd. dolerių (4,1 mlrd. Lt), tuo tarpu trečiąjį ketvirtį vienai šio gamintojo akcijai teko 2,89 dolerio (8,39 Lt) nuostolis.
Atmetus specialius apskaitos punktus, JAV gamintojo nuostolis vienai akcijai sudarė 1,92 dolerio (5,58 Lt). “Reuters Estimates” teigimu, analitikai prognozavo, kad nuostolis bus daugiau nei dvigubai mažesnis – 0,81 dolerio (2,35 Lt) vienai akcijai.
“General Motors” šiuo metu yra atsidūręs išties nepavydėtinoje padėtyje: šio gamintojo akcijų kaina yra labai nusmukusi, didelių visureigių pardavimai yra gerokai sumažėję, o pagrindinis detalių tiekėjas “Delphi” yra inicijavęs savo bankroto procesą.
Spalis 21, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą