Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Toyota“ tikisi, kad naujasis „Verso“ aprėps dvi klases
Gamintojas tikisi, kad naujasis „Verso“ sėkmingai pakeis ne tik dabartinį „Corolla Verso“, bet ir buvusį „Avensis Verso“ modelius. Naujasis vienatūris buvo kuriamas „Avensis“ platformos pagrindu, tad yra ilgesnis už „Corolla Verso“, tačiau trumpesnis už „Avensis Verso“. „Verso“ ratų bazė yra 278 cm, o jo bendras ilgis siekia 444 cm. Š io modelio vyriausiasis inžinierius Masato Katsumata pastebi, kad nors „Verso“ yra vidutinio dydžio vienatūris, jis turėtų sudominti ir didesnių vienatūrių pirkėjus.
“Toyota Verso”
Pasak inžinieriaus, kurdamas „Verso“ gamintojas neapsiribojo tradiciniu fokusuotų grupių tyrimu ir pasiuntė tyrėjų komandas į „Ikea“ prekybos centrų bei „Disneyland“ pramogų parkų aikšteles stebėti, kaip šeimos naudojasi savo vienatūriais. Dėl to konstruktoriai daug laiko ir dėmesio skyrė sėdynių, bagažinės bei dėtuvių funkcionalumui. Į „Verso“ diegiama sistema „Easy Flat 7“ leidžia beveik 20 cm pirmyn arba atgal pastumti ant bėgelių įtaisytą antrą sėdynių eilę, o „Toyota Motor“ skelbia, kad išviso galimos net 32 septynių automobilio sėdynių išdėstymo kombinacijos.
“Toyota Verso”
„Verso“ bus komplektuojamas su 1,6 ltr. (132 AG) ir 1,8 ltr. (147 AG) benzininiais bei 2,0 ltr. (126 AG) ir 2,2 ltr. (150 arba 177 AG) dyzeliniais varikliais, kurie jau dabar montuojami į naujos kartos „Avensis“. Gamintojas tikina, kad šių variklių CO2 emisijos gali neviršyti 140 g/km ir giriasi, jog „Verso“ yra ekologiškiausias septynvietis vienatūris, turintis 110-140 AG variklį.
“Toyota Verso”
Pranešama, kad „Verso“ bus pirmasis „Toyota“ modelis Europoje, turintis adaptyvų prie greičio prisitaikantį elektrinį vairo stiprintuvą. Automobilis gaminamas Adapazari gamykloje Turkijoje. Į bazinę įrangą veikiausiai įeis septynios oro pagalvės, stabilumo sistema, LED technologijos galiniai žibintai, garso aparatūra bei sistema, neleidžianti įkalnėje riedėti atgal.
Balandis 17, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą