
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Toyota” ruošiasi tapti viena išpenkių didžiausių Europos markių
„Toyota“ tvirtai tiki, kad padedama naujų „Yaris“ ir „Aygo“ modelių netrukus pateks tarp penkių pagal automobilių pardavimus Senajame žemyne pirmaujančių markių. Pernai Europoje 1 mln. vnt. pardavimų ribą peržengė tik „Volkswagen“, „Renault“, „Ford“, „Opel“/„Vauxhall“ ir „Peugeot“ – šias markes „Toyota“ vadina Didžiuoju penketu.
„Toyota Motor Europe“ viceprezidentas Thierry Dombrevalis tikina, kad sekant rinkos ir konkurentų veiksmus pakanka nuolat stebėti Didžiojo penketo markes. Japonijos bendrovė kol kas nemano, kad rimtų užmojų Europoje turintys Pietų Korėjos gamintojai „Hyundai“ ar „Kia“ jai kelia rimtą grėsmę. T.Dombrevalis tikina, jog kol kas nėra jokių požymių, kad jie galėtų nuvilioti potencialius „Toyota“ pirkėjus.
Š iemet taip vadinamoje „Didžiojoje Europoje“ „Toyota“ tikisi parduoti per milijoną automobilių, nors pernai pardavimų apimtys siekė 935,431 vnt. „Toyota“ vartojama „Didžiosios Europos“ sąvoka apima ES, centrinę Europą, Rusiją bei Turkiją. Tikimasi, kad ambicingą tikslą Japonijos gamintojui padės pasiekti maži automobiliai „Aygo“ ir „Yaris“. Š iemet „Didžiojoje Europoje“ bendrovė planuoja parduoti 260 tūkst. „Yaris“ ir 100 tūkst. „Aygo“ automobilių. Antrosios kartos „Yaris“ modelis prekyboje pasirodė š.m. sausio mėnesį, o praeitų metų Ženevos parodoje debiutavęs „Aygo“ – 2005 m. liepą.
T.Dombrevalis teigė, kad sausį buvo gauta 7 tūkst. „Aygo“ užsakymų, todėl tikslas per metus pasiekti 100 tūkst. vnt. pardavimus atrodo gana realus. Pasak vadovo, net 90% „Aygo“ pirkėjų tai yra pirmasis „Toyota“ automobilis. Praeitais metais „Didžiojoje Europoje“ buvo parduota 211,832 „Yaris“, todėl tikimasi, kad šiemet pardavimų apimtys padidės iki 260 tūkst. vnt. T.Dombrevalis tikino, kad nuo sausio mėn. jau gauta 60 tūkst. užsakymų, dėl to šio modelio paklausa veikiausiai viršys prognozes. Jei taip atsitiks, „Toyota“ gali imtis plėsti Valenciennes gamyklą Prancūzijoje, nes Europos rinkoms „Yaris“ gaminamas tik šioje vietoje.
2005 m. Europoje pirmavusios markės*, vnt.
*Š altinis: ACEA |
Kovas 28, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą