„Toyota Prius“ – išties populiarus modelis Japonijoje

Japonijos automobilių dilerių asociacija pranešė, kad gegužės mėnesį „Toyota Prius“ tapo populiariausiu modeliu šalyje. Balandžio mėnesį pirmą kartą Japonijos istorijoje populiariausio modelio titulas atiteko hibridiniam automobiliui, tačiau tuomet tai buvo bene aršiausias „Prius“ varžovas – „Honda Insight“. „Toyota Prius“ vyriausiasis inžinierius Akihiko Otsuka pripažino, kad ekologiškų automobilių paklausą paskatino ir vyriausybės siūlomos mokesčių lengvatos.

“Toyota Prius”

Gegužės 18 d. rinkoje pasirodęs trečios kartos „Prius“ yra 3 tūkst. dolerių (7,300 Lt) pigesnis už ankstesnįjį modelį, tad gamintojas iki prekybos pradžios gavo per 80 tūkst. išankstinių užsakymų. „Toyota“ savo interneto svetainėje skelbia, kad dabar išgamyklos užsisakius „Prius“, jo tektų laukti iki metų pabaigos.

“Toyota Prius”

„Rakuten Investment Management“ vadovas Kazutaka Oshima mano, kad mažėjant hibridinių automobilių kainoms jų paklausa ir toliau augs. Jis pastebėjo, kad pastaruoju metu nafta taip pat brango. Ekonomikos nuosmukio prislėgtoje rinkoje „Insight“ ir „Prius“ pavyko pritraukti pirkėjų, o „Honda“ ir „Toyota“ šioje kategorijoje įsivėlė į rimtas grumtynes. Vis dėlto analitikai pabrėžia būtinybę „Toyota“ subalansuoti hibridinių ir įprastinių benzininių automobilių pardavimus, nes pastarieji pasižymi didesnėmis maržomis.

Liepa 28, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: