Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Toyota“ išliko vertingiausia automobilinė markė
Remiantis spalį „Interbrand“ paskelbtu 100 geriausių pasaulinių markių sąrašu, „Toyota“ jau vienuolika metų iš eilės yra vertingiausia automobilinė markė. Tiesa, bendrame sąraše jai tenka 8 vieta, per metus ji pakilo dviem pozicijom. Vertingiausių markių penketukas, kuriame dominuoja IT bendrovės, šiemet liko nepakitęs: pirmoje vietoje rasime „Apple“, antroje – „Google“, „Coca-Cola“ užėmė trečią vietą, IBM liko ketvirta, o „Microsoft“ – penkta. Tarp automobilių markių po lyderės „Toyota“ rikiuojasi „Mercedes-Benz“ (10 vieta) ir BMW (11 vieta).
Reklamos ir rinkodaros grupei „Omnicom“ priklausančios „Interbrand“ agentūros sudarytame šimtuke automobilių markių skaičius šiemet nepakito, tačiau tarp 13 geriausių automobilių markių neberasime „Ferrari“, kurią pakeitė „Land Rover“ (91 vieta). „Interbrand“ markes vertina atsižvelgdama į jų finansinius rezultatus, poveikį pirkėjų pasirinkimui bei įtaką kainoms ir pelningumui. Tarp penkių labiausiai šiemet augusių markių greta „Facebook“ ir „Amazon“ rasime net tris automobilinius vardus: „Audi“ (45 vieta), „Volkswagen“ (31 vieta) bei „Nissan“ (56 vieta).
“Toyota Auris”
Be jau minėtų automobilių markių tarp šimto geriausiųjų pateko ir „Honda“ (20 vieta), „Ford“ (39 vieta), „Hyundai“ (40 vieta), „Porsche“ (60 vieta), „Kia“ (74 vieta) ir „Chevrolet“ (82 vieta). Beveik visos sąraše esančios automobilių markės šiemet pagerino savo pozicijas: „Toyota“ palipo per du laiptelius, „Mercedes-Benz“ ir BMW pakilo po vieną poziciją į viršų, „Honda“ vieta šiemet nekito, o „Volkswagen“, „Ford“ ir „Hyundai“ palipo per tris vietas. „Audi“ pakilo net per šešias vietas, o „Nissan“ ir „Kia“ – per devynias. „Porsche“ palypėjo per keturias vietas, „Chevrolet“ pozicija pagerėjo septyniomis vietomis, o „Land Rover“ tapo sąrašo naujoku.
„Interbrand“ sudarytą sąrašą galima rasti čia: http://interbrand.com/en/newsroom/15/interbrands-15th-annual-best-global-brands-report.
Lapkritis 19, 2014 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą