
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Toyota“ ir „Subaru“ bendras sportiškas automobilis tampa vis realesnis
Spalio pabaigoje-lapkričio pradžioje vykusioje Tokijo automobilių parodoje „Toyota Motor“ pristatė sportišką koncepcinį modelį FT-86, kuris leidžia numanyti, kaip atrodys šiuo metu „Toyota Motor“ ir „Subaru“ markę valdančios „Fuji Heavy Industries“ kartu kuriamas sportiškas kupė.
“Toyota FT-86″ koncepcinis modelis
FT-86 turėtų tapti devintajame dešimtmetyje gaminto „Toyota Celica“ įpėdiniu. Tai kompaktiškas lengvas sportiškas kupė su žemai esančiu svorio centru. Koncepcinio modelio dizainą kūrė Prancūzijoje esanti „Toyota Motor“ studija ED2, specialiai šiam automobiliui sukurti mėlyno atspalvio raudoni dažai, o po variklio gaubtu tūno 2,0 ltr. „Subaru“ opozicinis („Boxer“ tipo) variklis.
„Toyota Motor“ ir „Fuji Heavy Industries“ planuoja sportiško kupė gamybą pradėti 2011 m. pabaigoje. Š io modelio kūrimu daugiausiai rūpinasi „Toyota Motor“, o „Fuji Heavy Industries“ bus atsakinga už gamyba ir tieks savo variklius. „Fuji Heavy Industries“ nepatvirtino, kad FT-86 yra būsimojo kupė prototipas, tačiau šis modelis akivaizdžiai atspindi naujojo „Toyota Motor“ vadovo Akio Toyodos siekį pasiūlyti galingesnių ir geriau valdomų automobilių.
“Toyota FT-86″ koncepcinis modelis
„Toyota Motor“ vyriausias inžinierius Tetsuya Tada pastebėjo, kad sportiškas kupė neturėtų kainuoti daugiau nei 3 mln. jenų (79 tūkst. Lt), nes tuomet jis nebūtų prieinamas paprastiems pirkėjams. FT-86 yra keturvietis kupė su priekyje sumontuotu varikliu ir galiniais varomais ratais. Dėl opozicinio variklio jis turi nuožulnų variklio gaubtą ir žemą svorio centrą. T.Tada teigė, kad kuriant šį modelį daug dėmesio skiriama svorio ir degalų sąnaudų mažinimui. Be to, šis automobilis turės atskirą platformą.
Gruodis 14, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą