
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Toyota” įdiegs modernesnę hibridinę sistemą
Japonijos laikraštis “Asahi” pranešė, kad, siekdama daugiau kaip dvigubai padidinti hibridinių modelių pardavimus, nuo 2008 m. “Toyota” rengiasi naudoti mažesnę ir pigesnę hibridinę sistemą. Pirmaujantis Japonijos gamintojas siekia išpopuliarinti ekonomiškesnius hibridinius variklius kaip pagrindinę alternatyvą įprastiniams vidaus degimo agregatams norėdamas padengti šios technologijos kūrimo išlaidas bei sumažinti hibridinių variklių gamybos kaštus.
“Toyota” tikisi, kad jau kitą dešimtmetį jos hibridinių modelių pardavimai pasieks milijoną automobilių per metus. 1997 m. pirmąjį benzininį-elektrinį automobilį pagaminusi “Toyota” dabar naudoja pažangesnę hibridinę technologiją “THS II”, kuri montuojama į atnaujintą “Prius” bei visureigį “Lexus RX400h”.
Vis dėlto hibridiniai varikliai, kurie atleidus akceleratoriaus pedalą ar važiuojant pastoviu greičiu vietoje benzino naudoja akumuliatoriuje sukauptą elektros energiją, kol kas yra pernelyg brangūs. Laikraštis teigia, kad sumažinusi ir atpiginusi hibridinę sistemą “Toyota” planuoja ją montuoti į daugelį vidutinių ir didelių automobilių.
“Toyota” atstovai patvirtino, kad gamintojas nori hibridiniais varikliais aprūpinti visus savo modelius. Pasak bendrovės atstovo spaudai, gamintojas skiria daug lėšų tyrimams, kuriais siekiama sumažinti šių variklių gamybos kaštus, tačiau konkreti trečios kartos hibridinių variklių pasirodymo data kol kas dar nežinoma. Atstovas spaudai neatmetė galimybės, kad jie galėtų pasirodyti jau 2008 m.
Š iemet “Toyota” tikisi pagaminti ir parduoti apie 250 tūkst. hibridinių automobilių. Dabar hibridiniai varikliai montuojami į aštuonis šio gamintojo modelius. Japonijos bendrovė planuoja, kad kitąmet hibridinių modelių pardavimai išaugs iki 350-400 tūkst. vnt. Antroje 2006 m. pusėje bus pradėta hibridinio “Camry” modelio gamyba JAV, o hibridinio “Prius” automobilio gamyba Kinijoje turėtų prasidėti dar šiemet.
Laikraštis “Asahi” taip pat pranešė, kad “Toyota” rengiasi pradėti hibridinių sistemų pagrindinių komponentų gamybą JAV. Iki šiol hibridinės “Toyota” sistemos buvo gaminamos tik Japonijoje.
Dėl “Toyota” pastangų hibridinių automobilių populiarumas JAV ir Europoje padidėjo, tačiau gamintojai turi rasti efektyvesnį kuro taupymo būdą, pavyzdžiui, išvystyti vandenilinio variklio technologiją.
Gruodis 5, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą