
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Tesla Motors“ atidarė pirmuosius prekybos salonus Europoje
Kol automobilių pramonėje netyla diskusijos, kurio tipo baterijos bus naudojamos ateities elektriniuose automobiliuose, į Europos gatves išrieda pirmieji sportiški „Tesla“ roadsteriai varomi tik ličio jonų baterijomis. JAV bendrovė „Tesla Motors“ atidarė salonus Londone ir Miunchene, o netrukus „Tesla Roadster“ modelį bus galima apžiūrėti bei užsisakyti ir Monake. Š iaurės Amerikoje dabar yra keturios „Tesla“ atstovybės, bet netrukus jų skaičius turėtų padvigubėti: nauji salonai bus atidaromi Čikagoje, Vašingtone, Floridoje bei Toronte (Kanada).
Pilnai įkrautas „Tesla Roadster“ modelis gali įveikti apie 340 km atstumą, visiškai jį įkrauti užtrunka bent 3,5 val. Automobilis turi 185 kW elektrinį motorą, kuris leidžia iki 97 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 4 sekundes. Tiesa, toks elektrinis automobilis nėra pigus – už jį teks pakloti 89 tūkst. eurų (307 tūkst. Lt) be PVM. Po trejų metų turėtų pasirodyti ir septynvietis penkių durų hečbekas, kol kas žinomas „Model S“ vardu.
“Tesla Roadster”
Elektrinių automobilių gamybos galimybes rimtai tiria ir didieji automobilių gamintojai, o kai kurie jų jau planuoja būsimus elektrinius modelius. Pavyzdžiui, „Nissan Motor“ ketina Didžiojoje Britanijoje statyti naują gamyklą, kurioje bus gaminamos būsimiems elektriniams „Nissan“ automobiliams skirtos ličio jonų baterijos. Didžiausias pasaulio automobilių gamintojas „Toyota Motor“ pranešė nuo kitų metų Didžiojoje Britanijoje gaminsiantis hibridinius automobilius.
„Toyota“ savo hibridiniuose modeliuose naudoja nikelio-metalo hidrido baterijas. „Virtual Metals“ analitikas Carlas Firmanas pastebi, kad šio tipo baterijos dabar yra labiau įprastos, tačiau ne tokios talpios kaip ličio baterijos. Anot jo, nikelio-metalo hidrido baterijos naudojamos jau senokai, tuo tarpu ličio baterijos turi savų problemų, pavyzdžiui, dėl perkaitimo. Vis dėlto specialistas pabrėžė, kad baterijų pramonės ateitis greičiausiai yra būtent ličio baterijos.
“Tesla Model S” koncepcinis automobilis
Elektrinio automobilio baterijai reikalingas ličio kiekis priklauso nuo naudojamos technologijos, tačiau turėtų sudaryti apie 15-20 kg, tuo tarpu įprastinei aštuonių elementų nešiojamojo kompiuterio baterijai pakanka vos 5 g ličio. „Tesla Motors“ nekomentuoja, kiek ličio prireikia jos naudojamai baterijai.
Spalis 21, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą