
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Tarptautines rinkas šturmuos “Renault Laguna” sedanas
Siekdamas padidinti pardavimus besivystančiose rinkose Prancūzijos automobilių gamintojas „Renault“ ketina sukurti „Laguna“ sedaną bei supaprastintą „Trafic“ komercinio automobilio versiją. Bendrovės išorinių ryšių direktorius Lucas-Alexandre,as Menardas priminė, kad „Laguna“ sedano pasirodymas yra numatytas „Renault“ trejų metų strateginiame plane. Vidutinių automobilių klasei priskiriamų „Laguna“ modelių šeima yra įtraukta į 26 naujų „Renault“ modelių, kurie turėtų pasirodyti iki 2009 m., sąrašą.
Š iuo metu Prancūzijos gamintojas pirkėjams siūlo „Laguna“ hečbeką bei universalą, vadinamą „Grandtour“. Tikimasi, kad „Laguna“ sedanas „Renault“ grupei leis pasiekti ambicingą tikslą: per artimiausius trejus metus pardavimus už Vakarų Europos ribų padidinti net 80%. Vakarų Europoje pirkėjai mielai renkasi hečbekus, tuo tarpu kituose regionuose pirmenybė teikiama sedanams. „Renault“ grupę sudaro Prancūzijoje esantis „Renault“, Rumunijos „Dacia“ ir Pietų Korėjos „Samsung“.
„Renault“ vadovo Carloso Ghosno paskelbtame plane numatyta, kad gamintojo pardavimai už Vakarų Europos ribų 2009 m. turėtų pasiekti 1,23 mln. vnt. Pernai jie sudarė 688,152 vnt. Viliamasi, kad pardavimų augimas leis padidinti pelno maržą iki 6%, nes pernai ji smuktelėjo nuo 5,2% iki 3,2%.
Dėl išaugusio dėmesio kitų regionų rinkoms buvo pertvarkyta ir „Renault“ valdymo struktūra: bendrovė įkūrė penkis regioninius komitetus, kurie kartą per mėnesį surengs bendrą posėdį. Be to, dabar svarbiausius sprendimus derins atskirų padalinių vadovai, produktų planavimo specialistai ir už konkrečią rinką atsakingi pareigūnai. L.A.Menardas tikisi, kad tokia valdymo sistema leis operatyviau spręsti specifines konkrečių rinkų problemas. Jis taip pat pridūrė, kad „Renault“ siekia orientuotis ne tik į Europos, bet į viso pasaulio rinkas. L.A.Menardas nemažai idėjų perėmė iš„Renault“ produktų stratego Patricko Pelatos, kuris anksčiau darbavosi „Nissan“. Pastarasis Japonijos gamintojas panašią strategiją pradėjo įgyvendinti dar 1999 m.
Birželis 29, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą