
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Svarstoma galimybė atsisakyti sunkiau parduodamų „Dacia“ modelių
„Renault“ atstovas spaudai patvirtino Prancūzijos dienraštyje „Les Echos“ pasirodžiusią informaciją, jog svarstoma galimybė nutraukti universalo „Dacia Logan MCV“, vienatūrio „Lodgy“ arba mažo furgono ir daugiatikslio vienatūrio „Dokker“ gamybą. „Inovev“ analitikas Jamelis Taganza mano, jog šiems trims modeliams grėsmė kilo dėl besikeičiančios rinkos struktūros, kuomet vis daugiau mažų ir kompaktinių automobilių pirkėjų vietoje universalų ir vienatūrių renkasi visureigius ar bent pseudovisureigius.
“Dacia Lodgy”
„JATO Dynamics“ duomenimis, pirmąjį pusmetį „Lodgy“ pardavimai smuktelėjo net 44% iki kiek daugiau nei 11 tūkst. vnt., nors visas segmentas sumažėjo 9% iki 197 tūkst. vnt. Debiutavus naujos kartos modeliui, „Logan MCV“ pardavimai sausį-rugpjūtį išaugo daugiau nei dvigubai: nuo beveik 11 tūkst. vnt. praeitais metais iki kone 24 tūkst. vnt. šiemet. Tuo tarpu „Dokker“ išliko stabilus: jo pardavimai pirmąjį pusmetį išaugo 2% iki beveik 10 tūkst. vnt., nors segmento nuosmukis 2011-14 m. sudarė net 41%.
“Dacia Dokker”
„Dokker“ savo segmente Europoje šių metų pirmąjį pusmetį užėmė 5 vietą, tuo tarpu viena pozicija aukščiau yra kitas „Renault“ modelis – „Kangoo“ – kurio pardavimai minėtu laikotarpiu išaugo net 20% iki kiek daugiau nei 13 tūkst. vnt.
“Dacia Logan MCV”
Nors „Logan MCV“, „Lodgy“ ir „Dokker“ pademonstravo labai skirtingus rezultatus, „Dacia“ išlieka svarbiu „Renault“ pelno šaltiniu. Sausį-rugpjūtį šios kuklios markės pardavimai ūgtelėjo 30% iki beveik 251 tūkst. vnt., o prie to daug prisidėjo stipri hečbeko „Sandero“, sedano „Logan“ ir visureigio „Duster“ paklausa. „Renault“ neskelbia „Dacia“ finansinių rezultatų, tačiau „Morgan Stanley“ apskaičiavo, jog „Dacia“ veiklos marža yra apie 9%, o toks dydis būdingas tik sėkmingai veikiančioms prestižinėms markėms. Norėdamas išlaikyti aukštą „Dacia“ pelningumą, Prancūzijos gamintojas turi atsisakyti prastai perkamų modelių.
Spalis 21, 2014 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
sennaparisllc
air max 97 womens silver bullet quiet air max day 2016 date the north face apex bionic jacket tall hoodie nhl edmonton oilers zip jackets white2 women maxi floral dresses nike zoom vomero herren grün
sennaparisllc [url=http://www.sennaparisllc.com/]sennaparisllc[/url]
Parašykite komentarą