
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Suzuki Baleno“ bus parduodamas ir Europoje
Frankfurto automobilių parodoje „Suzuki“ pristatė mažą hečbeką „Baleno“, kuris Europos rinkoje bus parduodamas nuo 2016 m. pavasario. „Baleno“ bus siūlomas kaip kiek erdvesnė ir praktiškesnė alternatyva „Swift“ modeliui, kuris šiuo metu yra populiariausias „Suzuki“ produktas Europoje. Nors 399,5 cm ilgio „Baleno“ yra vos 1,5 cm ilgesnis už „Swift“, jo ratų bazė siekia 252 cm ir yra net 9 cm ilgesnė.
“Suzuki Baleno”
„Suzuki“ teigia, jog naujasis „Baleno“ apjungia stilingą dizainą, erdvų interjerą ir naujas technologijas. Tai bus pirmasis Japonijos gamintojo modelis su 1,0 ltr. tiesioginio įpurškimo turbininiu benzininiu varikliu, kurio galia siekia 82 kW, o sukimo momentas – 170 Nm. Vis dėlto bazinis „Baleno“ agregatas bus iš „Swift“ perimtas 1,2 ltr. (66 kW) benzininis variklis. Gamintojas teigia „Baleno“ kūręs naujos platformos pagrindu, dėl to kėbulo standumas padidėjo 10%, o automobilio svoris sumažėjo apie 15%.
“Suzuki Baleno”
„Suzuki Baleno“ vardu buvo vadinamas 1995-2001 m. gamintas mažas hečbekas. Naujajam „Baleno“ teks nelengva užduotis varžytis su tokiais moderniais modeliais kaip „Škoda Fabia“, „Hyundai i20“ ar „Kia Rio“.
Rugsėjis 21, 2015 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą