
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Sunkumų kamuojamas “Seat” sulauks 700 mln. eurų investicijos
„Volkswagen“ pažadėjo sunkumų kamuojamam „Seat“ per artimiausius trejus metus skirti papildomus 700 mln. eurų (2,417 mln. Lt), tačiau analitikai tvirtina, kad tai tėra laikina priemonė, kuri neišspręs esminių šios Ispanijos markės problemų. Vokietijos banko „HypoVerensbank“ analitikas Albrechtas Denninghoffas teigė esąs nusivylęs tokiu „Volkswagen“ grupės sprendimu. Anot jo, anksčiau Vokietijos gamintojas leido suprasti imsiąsis daug rimtesnių „Seat“ markės gelbėjimo priemonių. A.Denninghoffas mano, kad „Seat“ turėtų išesmės pakeisti modelių gamą arba sumažinti gamybos apimtis ir išmasinės tapti nišine marke.
„JATO Dynamics“ duomenimis, nepaisant naujų modelių „Toledo“, „Leon“ ir „Altea“ pasirodymo, per pirmuosius vienuolika 2005 m. mėnesių „Seat“ pardavimai Vakarų Europoje sumažėjo 5,3%. Tuo tarpu „Volkswagen“ grupei priklausančių „Volkswagen“, „Audi“ ir „Š koda“ markių bendri pardavimai per tą patį laikotarpį išaugo 5,7%. Tik vieno „Seat“ modelio – „Altea“ – pardavimai per pirmus vienuolika praeitų metų mėnesių išaugo. Gamintojas planavo 2005 m. parduoti 60 tūkst. „Toledo“ automobilių, tačiau iki gruodžio jam pavyko realizuoti vos 21,695 vnt.
Pagrindinės „Seat“ problemos yra priklausomybė nuo Pietų Europos rinkos bei nekonkurencingai aukšti pagrindinės Martorellio (Ispanija) gamyklos darbininkų atlyginimai. Investuotojams skirtoje ataskaitoje „Morgan Stanley“ analitikas Davidas Crameris pažymėjo, kad „Seat“ reikia smarkiai pasitempti. Anot jo, jei nebus atlikta rimta restruktūrizacija ir nepasiūlyta naujų patrauklių modelių, iki 2008 m. „Seat“ nuostoliai gali pasiekti 500 mln. eurų (1,726 mln. Lt).
„Seat“ planavo, kad 2005 m. jos pardavimai sumažės 6% iki 431 tūkst. automobilių. Aukšto lygio Martorellio gamyklos pareigūnas tikino, kad iš„Volkswagen“ skirtų lėšų 400 mln. eurų (1,381 mln. Lt) bus skirta naujos kartos mažo „Ibiza“ modelio kūrimui. Š is automobilis turėtų debiutuoti kitų metų pabaigoje. Likę pinigai bus panaudoti išvestinių modelių kūrimui bei gamybos proceso tobulinimui.
Kaip ir visi kiti „Volkswagen“ grupės padaliniai, „Seat“ gavo nurodymą mažinti išlaidas bei siekti didesnio pelno. Š iomis priemonėmis „Volkswagen“ grupė tikisi padidinti savo pelningumą. „Seat“ nori atleisti 1,346 Martorellio gamyklos darbininkus, tačiau vadovybei niekaip nepavyksta susitarti su profsąjungomis.
„Volkswagen“ grupės vadovas Berndas Pischetsriederis teigė, kad „Volkswagen“ investicija yra puikus įrodymas, kad gamintojas tiki „Seat“ ateitimi ir yra pasirengęs padėti šiai markei.
Sausis 22, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą