
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Subaru“ sieja dideles viltis su naujojo „Legacy“ sėkme Rusijoje
„Fuji Heavy Industries“ valdoma „Subaru“ markė tikisi, kad naujos kartos „Legacy“ modelis pritrauks naujų pirkėjų besivystančiose rinkose ir taip kompensuos smukimą JAV ir Japonijoje. Visais keturiais ratais varomų sportiškų automobilių gamintojas teigė, kad Rusijos ir Kinijos rinkoms daug dėmesio buvo skirta ir kuriant naują „Forester“ visureigį, tuo tarpu su naujuoju „Legacy“ tikimasi sudominti daug pirkėjų visame pasaulyje.
“Subaru Legacy”
Japonijos gamintojo vadovas Ikuo Moris pastebėjo, kad šiuo metu padėtis Rusijos rinkoje nėra gera, bet tvirtino manąs, kad naujasis „Legacy“ besivystančiose rinkose bus konkurencingesnis. „Subaru“ pardavimai Rusijoje per pirmus keturis šių metų mėnesius sumažėjo 43% iki 3,548 vnt., panašiai smuko ir visa rinka: -44% iki 525,786 vnt.
“Subaru Legacy”
Pasak I.Morio, per mėnesį visame pasaulyje planuojama parduoti 15 tūkst. „Legacy“ automobilių, maždaug pusė šio kiekio turėtų būti realizuojama JAV, penktadalis – Japonijoje, o likusi dalis – Europoje ir kitose rinkose. Kovo 31 d. pasibaigsiančiais finansiniais metais „Fuji Heavy Industries“ tikisi „Legacy“ pardavimus padidinti 28% iki 157 tūkst. vnt. „Legacy“ turėtų tapti populiariausiu „Subaru“ modeliu ir sudaryti apie 30% šios markės pardavimų.
UBS automobilių rinkos analitikas Tatsuo Yoshida pastebi, kad naujojo „Legacy“ kaina yra pakankamai konkurencinga ir mažai tikėtina, kad rinkoje šis modelis būtų sutiktas prastai. JAV rinkoje naujasis „Legacy“ turėtų pasirodyti šią vasarą, jis kainuos nuo 19,995 dolerių (49,016 Lt), t.y. 800 dolerių (1,961 Lt) mažiau už ankstesnį modelį. Kol kas dar nėra paskelbta, kada „Legacy“ debiutuos Europos ir Rusijos rinkose. Naujasis „Legacy“ turės tris versijas: įprastinių sedano bei universalo, o taip pat padidinto pravažumo universalo.
“Subaru Legacy”
Analitikai mano, kad naujasis „Legacy“ turėtų pagerinti „Fuji Heavy Industries“ rezultatus, nes per paskutinius kelis metus gamintojui pavyko padidinti savo pagrindinių modelių pelningumą. Nors Japonijos bendrovė prognozuoja, kad šiemet jos veiklos nuostoliai padidės net šešis kartus iki 35 mlrd. jenų (916 mln. Lt), daugelis analitikų mano, kad tokia prognozė yra pernelyg pesimistiška. „Thomson Reuters“ apklausti makleriai nurodė, kad nuostolis turėtų būti perpus mažesnis.
Liepa 22, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą