
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Smunkant visureigių paklausai Ford Motor patyrė nuostolį
Dėl brangstančio kuro smunkant didelių visureigių paklausai „Ford Motor“ antrąjį šių metų ketvirtį patyrė 123 mln. dolerių (336 mln. Lt) nuostolį. Prie prastų JAV gamintojų rezultatų prisidėjo ir restruktūrizacijos kaštai – savo noru išdarbo išeinančių darbininkų kompensacijoms antrąjį ketvirtį bendrovė skyrė 486 mln. dolerių (1,328 mln. Lt). Praeitų metų antrąjį ketvirtį „Ford“ gavo 946 mln. dolerių (2,585 mln. Lt) pelno. Gamintojo pajamos antrąjį 2006 m. ketvirtį smuktelėjo nuo 44,55 mlrd. dolerių (121,73 mlrd. Lt) iki 41,97 mlrd. dolerių (114,68 mlrd. Lt). „Ford“ automobilių pardavimai JAV per paskutinius tris mėnesius sumažėjo 7%.
Antrasis pagal dydį JAV automobilių gamintojas sumažino trečiojo ketvirčio gamybos planus, o jo vadovas Billas Fordas teigė tikįs, kad iki kitų metų pavyks pertvarkyti kol kas nesėkmingą veiklą Š iaurės Amerikoje. Anot B.Fordo, bendrovė nesitikėjo tokio staigaus visureigių paklausos smukimo. Be to, nemažai problemų sukėlė ir augančios žaliavų kainos.
Vykdydamas restruktūrizacijos programą „Ford“ ketina atleisti iki 30 tūkst. darbininkų ir uždaryti net 14 gamyklų. Vadovas tikisi, kad jau 2008 m. pavyks gauti pelno, tačiau „Goldman Sachs“ analitikas Robertas Barry įspėja, kad „Ford“ ir toliau jaus stiprų užsienio gamintojų spaudimą, o pirkėjai mieliau rinksis ne gremėzdiškus visureigius, bet taupesnius automobilius. Specialistai taip pat mano, kad „Ford“ restruktūrizacijos planas vykdomas gan lėtai, tad realų poveikį finansiniams rezultatams jis duos ne anksčiau kaip 2007 m.
„Ford“ pranešė, kad kreditus pirkėjams teikiančio „Ford Credit“ padalinio pelnas sumažėjo net 40%. Ilgą laiką „Ford Credit“ pelnas viršydavo automobilių gamybos padalinio nuotolius ir dėl to „Ford Motor“ pavykdavo dirbti pelningai.
Pagrindinėje Š iaurės Amerikos rinkoje „Ford“ nuostoliai antrąjį ketvirtį sumažėjo nuo 907 mln. dolerių (2,478 mln. Lt) 2005 m. iki 797 mln. dolerių (2,178 mln. Lt).
Liepa 27, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą