
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Smart” nustos būti nuostolingas ne anksčiau nei 2007 m.
Spaudoje pasirodžius pranešimams, kad “Smart” jau kitais metais galėtų išbristi išnuostolių liūno, gamintojo atstovas pranešė, kad tokio greito atsigavimo kol kas nesitikima. “Smart” atstovas spaudai teigė, kad persilaužti bendrovė planuoja 2007 m. Anot jo, “Smart” net 26% sumažino savo administracijos pastovius kaštus ir ketina toliau aktyviai mažinti išlaidas.
Š iek tiek anksčiau “Focus Money” pranešė, jog šiemet net 30% kaštus sumažinęs “Smart” jau kitąmet galėtų dirbti pelningai. Pernai šio gamintojo nuostoliai siekė apie 600 mln. eurų (2,072 mln. Lt), tačiau jis atleido nemažai darbuotojų ir susiaurino modelių gamą.
“Smart” vadovas Ulrichas Walkeris teigė, kad bendrovė smarkiai sumažino savo nuostolius ir šiuo metu juda link nulio. Vis dėlto atstovas spaudai teigė neturįs jokių duomenų, kad “Smart” nustos būti nuostolingas anksčiau nei 2007 m.
Lapkritis 2, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą