
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Smart nuostoliai: 3,9 mlrd. eurų per ketverius metus
Vokietijos laikraštis „Handelsblatt“ pranešė, kad „DaimlerChrysler“ valdomo mažų automobilių markės „Smart“ nuostoliai 2003-06 m. sudarė beveik 3,9 mlrd. eurų (13,5 mlrd. Lt). Skelbdamas „Smart“ finansinius rodiklius leidinys rėmėsi likviduotos „Smart GmbH“ bendrovės dokumentais. Pats „DaimlerChrysler“ neskelbia atskirų „Mercedes Car Group“ priklausančių markių rezultatų.
Jei ne „Smart“, praeitais metais „Mercedes“ grupė būtų gavusi rekordinį veiklos pelną – per 4 mlrd. eurų (14 mlrd. Lt). Vis dėlto jos veiklos pelnas 2006 m. sudarė 2,4 mlrd. eurų (8,3 mlrd. Lt). Vokietijos gamintojas skelbia, kad 2005 m. „Smart“ restruktūrizacija kainavo 1,2 mlrd. eurų (4,1 mlrd. Lt), tačiau ekspertai spėja, kad šią markę išties prislėgė išties dideli nuostoliai.
„DaimlerChrysler“ atstovas spaudai „Handelsblatt“ pasirodžiusio pranešimo nekomentavo, tačiau pabrėžė, kad šiemet „Smart“ jau dirbs pelningai.
Birželis 26, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą