Smart nuostoliai: 3,9 mlrd. eurų per ketverius metus

Vokietijos laikraštis „Handelsblatt“ pranešė, kad „DaimlerChrysler“ valdomo mažų automobilių markės „Smart“ nuostoliai 2003-06 m. sudarė beveik 3,9 mlrd. eurų (13,5 mlrd. Lt). Skelbdamas „Smart“ finansinius rodiklius leidinys rėmėsi likviduotos „Smart GmbH“ bendrovės dokumentais. Pats „DaimlerChrysler“ neskelbia atskirų „Mercedes Car Group“ priklausančių markių rezultatų.

„Smart ForTwo“

Jei ne „Smart“, praeitais metais „Mercedes“ grupė būtų gavusi rekordinį veiklos pelną – per 4 mlrd. eurų (14 mlrd. Lt). Vis dėlto jos veiklos pelnas 2006 m. sudarė 2,4 mlrd. eurų (8,3 mlrd. Lt). Vokietijos gamintojas skelbia, kad 2005 m. „Smart“ restruktūrizacija kainavo 1,2 mlrd. eurų (4,1 mlrd. Lt), tačiau ekspertai spėja, kad šią markę išties prislėgė išties dideli nuostoliai.

„DaimlerChrysler“ atstovas spaudai „Handelsblatt“ pasirodžiusio pranešimo nekomentavo, tačiau pabrėžė, kad šiemet „Smart“ jau dirbs pelningai.

Birželis 26, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: