
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
S.Marchionne pastangos didinti Italijos gamyklų produktyvumą turės įtakos „Fiat“-„Chrysler“ ateičiai
Š iuo metu „Fiat“ ir „Chrysler“ vadovas Sergio Marchionne aktyviai kovoja su Italijos darbininkais siekdamas didinti jų veiklos efektyvumą. „Automotive News“ apžvalgininkas Luca Ciferri pastebi, kad nuo derybų su profsąjungomis baigties nemaža dalimi priklauso S.Marchionne plano padaryti „Fiat“-„Chrysler“ stipriu pasauliniu gamintoju sėkmė.
S.Marchionne siekia iki 2014 m. padidinti Italijos gamyklų apkrovimą iki 90%, tuo tarpu pernai kai kurios jų jos išnaudojo vos 30% savo pajėgumų. Svarbus šio plano elementas yra mažo „Panda“ modelio gamybos perkėlimas išTychy gamyklos Lenkijoje į Italiją. „Fiat“ vadovas norėtų šį modelį gaminti menkai apkrautoje „Alfa Romeo“ Pomigliano d,Arco gamykloje netoli Neapolio, tačiau ši gamykla garsėja neramumais ir išpenkių „Fiat“ Italijos gamyklų išsiskiria prasčiausia kokybe ir mažiausiu efektyvumu.
“Fiat Panda”
S.Marchionne jau tris mėnesius bando su profsąjungomis pasiekti susitarimą, kuris leistų administracijai lengviau keisti pamainų kiekį ir pobūdį bei apribotų streikų ir nedarbingumo dėl ligos trukmę. Š ios derybos su Pomigliano d,Arco darbininkais yra svarbios tuo, kad jų baigtis gali paveikti darbo tvarką ir kitose Italijos gamyklose. S.Marchionne iki 2014 m. tikisi su „Fiat“-„Chrysler“ pasiekti 6 mln. vnt. gamybos apimtis ir 6% pelno maržą, tad šio plano įgyvendinimui būdinas didesnis italų darbo efektyvumas.
Pasiekus susitarimą su darbininkais „Fiat“ gamybos apimtys Italijoje iki 2014 m. išaugtų iki 1,4 mln. vnt., o pernai čia buvo pagaminta 650 tūkst. automobilių. Vis dėlto viena išprofsąjungų teigė, kad „Panda“ gamyba Italijoje neprasidės anksčiau nei 2012 m. pavasarį, nors anksčiau gamintojas planavo tai padaryti 2011 m. antroje pusėje. Charizmatiškajam „Fiat“-„Chrysler“ vadovui reikia, kad esant paklausai gamyklos galėtų dirbti ir 18 pamainų per savaitę, o Italijos futbolo rinktinės rungtynių metu neprasidėtų masiniai streikai.
Liepa 20, 2010 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą