„Škoda Superb“ debiutas sukėlė didžiausią susidomėjimą internete

„Automotive News Europe“, remdamasis TNS atliktu tyrimu, pranešė, jog pagal internautų susidomėjimą naujų automobilių debiutais pirmąjį šių metų pusmetį pirmavo „Škoda“ markė. TNS duomenimis, naujos kartos „Škoda Superb“ pasirodymas internautams pasirodė įdomesnis nei antroje vietoje likusio „Mercedes-Benz GLE“ ir trečiąją vietą užėmusio „Renault Kadjar“ debiutai. Ketvirtoji vieta atiteko kitam „Renault“ modeliui – „Espace“, o penketuką užbaigė dar vienas „Mercedes-Benz“ visureigis GLC.

Interneto naudotojų susidomėjimą TNS išmatavo stebėdama 3 tūkst. pasirinktų skaitmeninės informacijos šaltinių Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje ir Ispanijoje. Į šį sąrašą pateko aktyvūs tinklaraštininkai, skelbiantys aktualią informaciją, dažnai komentuojantys ir turintys didelę įtaką socialinėje žiniasklaidoje.

“Škoda Superb”

TNS atkreipia dėmesį, kad dar prieš savo flagmano „Superb“ debiutą „Škoda“ aktyviai bendravo su šiais internautų nuomonių formuotojais ir siūlė jiems nemokamus bandomuosius važiavimus. Čekijos gamintojas akcentavo modernią „Superb“ įrangą bei išraiškingą dizainą. Be to, naujasis „Superb“ gali pasigirti tokiomis vairavimą lengvinančiomis sistemomis, kurios paprastai montuojamos tik į gerokai brangesnius automobilius.

„Jūros periodo pasaulio“ (Jurassic World) filmo anonse pasirodęs „Mercedes-Benz GLE“ taip pat sulaukė nemažo susidomėjimo internete. GLE pakeitė puikiai pažįstamą ML visureigį. Savo ruožtu „Renault“ pristatydama „Kadjar“ bei „Espace“ sėkmingai pasinaudojo klasikinėmis rinkodaros technologijomis. Vidutinio dydžio visureigį „Kadjar“ reklamavo aktyviai laisvalaikį leidžiantys jaunuoliai, kurie plaukiojo baidarėmis, vaikščiojo lynu, skraidė skraidyklėmis, važinėjosi po sniegą ir pan. Tuo tarpu vienatūrio „Espace“ reklaminiu veidu tapo garsus aktorius Kevinas Spacey.

“Mercedes-Benz GLE” reklama

TNS automobilių rinkos tyrimų skyriaus vadovas Remy Pothetas pastebi, kad automobilių gamintojai turi nustatyti ir stebėti svarbiausius interneto informacijos sklaidos centrus ir išsiaiškinti, kokį poveikį interneto diskusijos turi realiam pirkimo sprendimui. Anot jo, internetinės diskusijos tampa svarbiu pardavimų kanalu, kuris turi būti įtraukiamas į rinkodaros ir modelių pristatymo planus, kaip kad sėkmingai padarė „Škoda“. R.Pothetas mano, kad vis daugiau automobilių pirkėjų remiasi socialinėje žiniasklaidoje ir tinklaraščiuose randama informacija. Jis teigia, jog daugiau nei 90% žmonių pirkimo proceso metu naudojasi interneto šaltiniais, dažnai įvairiais forumais ir tinklaraščiais, kur tikisi rasti nešališką specialistų nuomonę. Dėl to į šią sritį neinvestuojantys gamintojai rizikuoja prarasti rinkos dalį.

Rugsėjis 18, 2015   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: