
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Š koda Auto” pardavimai I ketvirtį ženkliai išaugo
„Volkswagen“ grupės valdomo Čekijos automobilių gamintojo „Š koda Auto“ pardavimai pirmąjį šių metų ketvirtį išaugo net 18,5% iki 129,778 vnt. Daugiausiai prie to prisidėjo didelė „Š koda“ modelių paklausa Vakarų Europoje ir kitose rinkose. Pagal pardavimus „Š koda“ yra didžiausia Čekijos bendrovė, jai tenka net 8% šalies eksporto.
Gamintojas pranešė, kad šių metų kovas buvo sėkmingiausias mėnuo per visą bendrovės istoriją, todėl šiemet galima tikėtis pasiekti naują metinių pardavimų rekordą. Svarbiausias „Š koda“ modelis tebėra „Octavia“ – per pirmus tris šių metų mėnesius naujos ir ankstesnės kartos „Octavia“ pardavimai išaugo 31,7% iki 64,715 vnt.
„Š koda“ pardavimai Vakarų Europoje, svarbiausioje eksporto rinkoje, padidėjo 17,9%, o Centrinėje ir Rytų Europoje, kur šio gamintojo pozicijos itin tvirtos, išaugo 10,8%. Azijoje ir Afrikoje „Š koda“ pardavimai ūgtelėjo net 73,8%, bet tokį įspūdingą rezultatą lėmė maža palyginimo bazė.
Š iemet „Š koda“ pasiūlys rinkoms naują modelį – „Roomster“. Gamintojas tikisi, kad iki 2008 m. metiniai automobilių pardavimai pasieks 600 tūkst. vnt. Tuo tarpu pernai buvo parduota 492 tūkst. automobilių.
Gegužė 4, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą