Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Scania bosas aiškiai perlenkė lazdą užsipuldamas MAN siekius
„Scania“ vadovas Leifas Ostlingas atsiprašė dėl savo komentarų apie Vokietijos sunkvežimių gamintojo MAN pastangas supirkti „Scania“ akcijas ir suformuoti didžiausią Europos sunkvežimių gamintoją. Viename televizijos interviu L.Ostlingas MAN veiksmus prilygino Vermachto „žaibiško karo“ (blitzkrieg) taktikai Antrajame pasauliniame kare.
Pranešime žiniasklaidai L.Ostlingas teigė, kad jo žodžiams buvo suteikta kita prasmė ir atsiprašė visų, kuriuos šis palyginimas įžeidė. Dabartinis MAN vadovas Hakanas Samuelssonas taip pat yra švedas. Beje, anksčiau H.Samuelssonas vadovavo „Scania“.
„Scania“ valdyba ir antrasis pagal dydį šio gamintojo akcininkas „Investor AB“ atmetė MAN pasiūlymą dėl savanoriško susijungimo.
Gruodis 15, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą