S klasės „Mercedes-Benz“ šeimą papildys kabrioletas

„Mercedes-Benz“ pristatė S klasės kabrioletą, kuris tapo šeštuoju ir paskutiniu S klasės šeimos nariu greta įprastinio sedano, prailgintos bazės sedano, kupė, „Maybach“ ir „Pullman“ versijų. Paskutinis šios klasės kabrioletas buvo prieš 44 metus gamintas modelis, žinomas gamykliniu kodu W111. Kabrioletas yra labai artimas kupė, su kuriuo turi net 60% bendrų kėbulo komponentų bei tokio paties ilgio bazę.

Gamintojo teigimu, 1961-1971 m. buvo pagaminta tik kiek daugiau nei 7 tūkst. S klasės (W111) kabrioletų, kurie šiandien yra vieni geidžiamiausių tarp klasikinių automobilių mėgėjų. „Daimler“ tiki, jog tai įrodo esant stiprią tokių didelių kabrioletų paklausą, nors susidomėjimas mažesniais dviviečiais roadsteriais ir mažėja.

“Mercedes-Benz” S klasės kabrioletas

Vokietijos gamintojas skelbia, jog naujasis S klasės kabrioletas turi išskirtinai standų kėbulą, kuris užtikrina žemą įvairių triukšmų ir vibracijų lygį bei valdymo savybėmis nenusileidžia uždariems automobiliams. S klasės kabrioletas turės automatinę vėjo nukreipimo sistemą, šildymą kaklo zonoje bei šildomus porankius ir priekines bei galines sėdynes, tad švilpti su vėjeliu bus galima net ir esant žemai lauko temperatūrai.

Kompensuodamas dėl kėbulo sutvirtinimų išaugusį svorį gamintojas panaudojo daugiau lengvo lydinio elementų: šiame modelyje bagažo skyriaus pertvara pagaminta ir aliuminio ir magnio, o galinės dalies grindys – iš aliuminio. Teigiama, jog dėl to kabrioletas sveria ne daugiau už kupė, nors kėbulo standumu jam nei kiek nenusileidžia.

“Mercedes-Benz” S klasės kabrioletas

S klasės kabrioletas komplektuojamas su medžiaginiu stogu, kurio spalvą bus galima rinktis iš keturių variantų: juodos, tamsiai mėlynos, smėlinės ir tamsiai raudonos. Stogo pakėlimas ar nuleidimas trunka apie 20 s, tai galima padaryti važiuojant iki 60 km/val. greičiu. Šio modelio pirkėjams iš pradžių bus siūloma S500 versija su 4,7 ltr. (335 kW) benzininiu varikliu, o jei šis motoras pasirodytų per silpnas galima rinktis S63 AMG versiją su 5,5 ltr. (430 kW) jėgaine.

Nors „Mercedes-Benz“ tarp prestižinių automobilių gamintojų kol kas užima trečią vietą nusileisdamas BMW ir „Audi“, tarp reprezentacinių modelių jis yra aiškus lyderis. Pavyzdžiui, praeitais metais S klasės pardavimai pasiekė naują rekordą viršydami 100 tūkst. vnt. ribą, o per pirmąjį šių metų pusmetį, anot gamintojo, sudarė beveik 52 tūkst. vnt. Vis dėlto „IHS Automotive“ prognozuoja, kad S klasės kabrioletas bus išskirtinis automobilis, kuris savo didžiausius metinius pardavimus – apie 3 tūkst. vnt. – turėtų pasiekti 2017 m.

“Mercedes-Benz” S klasės kabrioletas

S klasės sedanas yra labai mėgstamas Kinijoje, tačiau kabrioletas daugiausiai pirkėjų turėtų rasti JAV ir Europoje, nes Kinijoje dėl didelio oro užterštumo kabrioletai nėra populiarūs. S klasės kabrioletą užsisakyti bus galima nuo gruodžio, o pirmuosius pirkėjus jis pasieks 2016 m. pavasarį.

Rugsėjis 22, 2015   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"