
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
S klasės „Mercedes-Benz“ ir vėl pranoks konkurentus savo dydžiu
Frankfurto automobilių parodoje debiutuosiantis naujos kartos S klasės „Mercedes-Benz“ vėl bus galingiausias ir brangiausias savo klasės modelis. Tuo tarpu dabartinis S klasės limuzinas yra daug kuklesnis nei kodiniu pavadinimu W140 žinomas jo pirmtakas.
1990-1998 m. gamintas W140 buvo sukurtas tuomet, kai BMW ir „Mercedes-Benz“ varžėsi automobilių dydžiu ir galia. Galingiausia W140 versija buvo aprūpinta 6,0 ltr. V-12 benzininiu varikliu, išvystančiu net 408 AG. BMW atsakas buvo 7 serijos modelis su 5,0 ltr. V-12 (300 AG) agregatu.
Prailgintas W140 modelis buvo toks ilgas (521,3 cm), jog gamintojas ant galinio buferio turėjo pritvirtinti specialią anteną, kad važiuodami atbuline eiga vairuotojai galėtų matyti, kur yra automobilio galas. Tuometinis 7 serijos BMW buvo 502,4 cm ilgio.
JAV ir Azijoje W140 buvo itin populiarus, tačiau Europoje jį kritikavo dėl per pernelyg didelių matmenų ir galios. Vokietijos gamintojas atkreipė dėmesį į šią kritiką, todėl 1998 m. debiutavęs S klasės limuzinas buvo trumpesnis (prailginta versija – 515,8 cm) ir neturėjo tokio galingo variklio – galingiausias jo agregatas tuomet buvo 5,8 ltr. (367 AG).
Naujasis S klasės „Mercedes-Benz“ vėl bus didesnis, galingesnis ir brangesnis už savo varžovus. Tai bus pirmasis modelis su radaru paremta parkavimo sistema, kuri veikia didesniu spinduliu nei ultragarsinės sistemos ir anksčiau parneša apie pasitaikiusią kliūtį.
Pagal pasaulinius pardavimus dabartinis S klasės „Mercedes-Benz“ yra savo klasės lyderis, tačiau Vakarų Europoje jis užima tik trečiąją vietą. „JATO Dynamics“ duomenimis, š.m. I pusmetį Vakarų Europoje buvo parduoti 6,104 vnt. 7 serijos BMW, 5,204 vnt. „Audi A8“, 4,580 vnt. S klasės „Mercedes-Benz“ ir 2,153 vnt. „Volkswagen Phaeton“ automobilių.
Rugpjūtis 26, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą