Rusija ir Rytų Europa tampa labai svarbiomis General Motors rinkomis

Š iais metais Centrinėje ir Rytų Europoje bei Rusijoje „General Motors“ planuoja parduoti 505 tūkst. automobilių, t.y. šiam regionui turėtų tekti ketvirtadalis JAV gamintojo pardavimų Europoje, nors 2001 m. ši dalis siekė vos 6%. Už pardavimus ir rinkodarą atsakingas „GM Europe“ viceprezidentas Jonathanas Browningas prognozuoja, kad 2010 m. minėtos rinkos sudarys net 33% bendrovės pardavimų Senajame žemyne.

Kalbėdamas „Automotive News Europe“ kongrese J.Browningas pastebėjo, kad „General Motors“ sėkmę Centrinės ir Rytų Europos šalyse bei Rusijoje daugiausia lėmė „Chevrolet“ markė. Pasak jo, „Chevrolet“ pasiūlė tinkamą produktą tinkamoje vietoje ir tinkamu laiku bei pateisino pirkėjų lūkesčius. Vadovas teigė, kad šiame regione bus siekiama didinti pardavimų apimtis, tuo tarpu sąstingio kamuojamoje Vakarų Europos rinkoje gamintojas bandys didinti pardavimų pelningumą.

„Chevrolet“ markei puikiai sekasi Centrinėje ir Rytų Europoje bei Rusijoje

J.Browningas pastebėjo, kad Rusija šiuo metu yra sparčiausiai auganti „GM Europe“ rinka – iki metų pabaigos ji turėtų pavyti Italiją ir nedaug atsilikti nuo Didžiosios Britanijos ir Vokietijos. 2004 m. „General Motors“ Rusijoje pardavė apie 66 tūkst. automobilių, o šiemet planuoja parduoti net 240 tūkst. vnt. „Automotive News Europe“ duomenimis, išviso praeitais metais Rusijoje buvo parduota 1,8 mln. naujų automobilių.

Liepa 2, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: