
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
R.Rinolfi: vožtuvų kontrolės sistemos taupo degalus
„Fiat Research“ tyrimų centro vadovas teigė, kad kitas persilaužimas variklių technologijoje bus elektroninės vožtuvų valdymo sistemos, kurios padidins jėgainių ekonomiškumą. Anot šio centro vadovo Rinaldo Rinolfi, sistema užtikrintų nepriklausomą vožtuvų bei cilindrų valdymą.
R.Rinolfi, kuris laikomas bendros magistralės dyzelinio variklio kūrėju, teigė, kad išprincipo ši sistema būtų paprasta, tačiau ją sukurti yra sudėtinga. Kaip pavyzdį jis pateikė dar 1912 m. Rudolfo Dieselio sukurtą bendros magistralės dyzelinio variklio koncepciją, kuriai įgyvendinti prireikė beveik 80 metų.
2001 m. BMW pristatė elektromechaninę vožtuvų valdymo sistemą „Valvetronic“. Š i sistema sinchroniškai valdo visus cilindrus ir leidžia beveik 8% sumažinti degalų sąnaudas. Vis dėlto R.Rinolfi geriau vertina elektrohidraulinę sistemą, kuri atskirai valdo kiekvieną vožtuvą ir cilindrą. Tokia sistema kuro sąnaudas sumažintų net apie 12%.
Pasak R.Rinolfi, pagrindinis benzininių variklių tyrimų tikslas yra pagerinti jų ekonomiškumą. „Fiat“ tyrimų centro vadovas mano, kad benzininiai varikliai turi nemažai šansų pasipriešinti dyzelinėms jėgainėms. Visų pirma jie turėtų pasižymėti didesniu sukimo momentu esant nedidelėms apsukoms. Be to, benzininiai varikliai galėtų panaudoti pagrindinį dyzelių ginklą – turbiną ir mažesnį darbinį tūrį.
R.Rinolfi mano, kad nedidelio darbinio tūrio benzininis variklis su turbina ir elektrohidrauliniu vožtuvų valdymu būtų net 25% ekologiškesnis. Dar labiau aplinkos taršą būtų galima sumažinti naudojant suslėgtas gamtines dujas – tuomet išmetamas anglies dvideginio kiekis sumažėtų beveik 50%.
Birželis 1, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą