
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Robert Bosch“ tikisi naudos iš„Fiat“-„Chrysler“ sandorio
Didžiausio pasaulyje automobilių komponentų gamintojo „Robert Bosch“ vadovas tikisi, kad „Fiat“ ir „Chrysler Group“ sandoris leis padidinti pardavimus. „Bosch“ automobilių detalių padalinio valdybos pirmininkas Berndas Bohras pastebi, kad šiuo metu bendrovė „Fiat“ tiekia gerokai daugiau detalių nei „Chrysler Group“, tad jiems susitarus dėl bendradarbiavimo tikimasi pardavimų augimo. „Chrysler Group“ pradėjus gaminti „Fiat“ modelius bei „Fiat“ technologijų pagrindu sukurtus automobilius „Bosch“ tikisi jam parduoti daugiau komponentų. „Fiat“ kontroliuoja reorganizuoto „Chrysler Group“ valdymą ir turi 20% šio JAV gamintojo akcijų.
„Bosch“ taip pat viliasi, kad pardavimus leis padidinti ir naujieji JAV automobilių ekonomiškumo normatyvai, pagal kuriuos nuo 2016 m. vidutinės degalų sąnaudos neturės viršyti 6,6 ltr./100 km. Vokietijos bendrovė planuoja, kad gamintojams ėmus ieškoti degalų sąnaudų mažinimo galimybių jis galės parduoti daugiau komponentų. 2011 m. „Bosch“ ketina įžengti į turbinų rinką ir specializuotis variklių mažinimo srityje naudojant turbinas ir tiesioginio degalų įpurškimo sistemas. B.Bohras taip pat pastebėjo, kad siekdamas padidinti gamybos apimtis ir sumažinti kaštus „Bosch“ ėmėsi standartizuoti dyzelinių variklių komponentus.
Berndas Bohras
Vadovas patikino pastebėjęs automobilių rinkos stabilizavimosi požymių, tačiau jokių atsigavimo ženklų kol kas nematąs. Anot jo, gamybos ir pardavimų apimtys jau susibalansavo, tačiau kiekiai labai maži. Jis pripažino, kad valstybių taikomos naujų automobilių pirkimo skatinimo programos buvo tikrai veiksmingos, tačiau pabrėžė, jog programas nutraukus jų efektas išnyks, todėl toks augimas nėra tvarus.
B.Bohras pripažino, kad dėl „General Motors“ restruktūrizacijos sumažėjus komponentų pardavimų apimtims gali išaugti jų kainos. „Automotive News Europe“ duomenimis, „Robert Bosch“ yra didžiausias automobilių komponentų gamintojas pasaulyje, pernai jo detalių pardavimų apimtys sudarė 33,9 mlrd. dolerių (83 mlrd. Lt).
Rugpjūtis 24, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą