Renault tikisi, kad Logan universalas išpopuliarės Vakarų Europoje

Prancūzijos automobilių gamintojas „Renault“ planuoja per metus pagaminti 70 tūkst. „Dacia Logan MCV“ universalų, net pusę šio kiekio tikimasi realizuoti Vakarų Europoje. „Logan“ modelių šeimos rinkodaros vadovas Janas Ptacekas interviu žurnalui „Automotive News Europe“ teigė manąs, kad pasirodžius universalui daugelyje rinkų „Logan“ pardavimai padvigubės. Pasak jo, sausio mėnesį Vokietijoje buvo gauta 3 tūkst. „Logan MCV“ užsakymų. Nors šis kiekis didesnis nei planuota, J.Ptacekas tikina, kad tai atitinka gamintojo pastebėtą žemų kainų tendenciją.

Rumunijoje ir Bulgarijoje „Logan MCV“ pasirodė dar spalio mėnesį, o kitose Europos rinkose jis debiutuos iki metų vidurio. Š į universalą jau galima įsigyti ir Lietuvoje – mūsų šalyje jis kainuoja nuo 29,865 Lt. „Logan“ automobilius Rumunijoje gamina „Renault“ padalinys „Dacia“, tad vienose rinkose „Logan“ modeliai žymimi „Dacia“, o kitose – „Renault“ ženkleliu.

„Dacia Logan MCV“

Kuklus „Logan“ modelis buvo sukurtas atsižvelgiant į besivystančių rinkų poreikius, tačiau netrukus gamintojas pastebėjo, kad Vakarų Europoje taip pat yra didelė nebrangių automobilių paklausa. Dėl to praeitais metais trečia pagal dydį „Logan“ rinka tapo Prancūzija. Kurdamas universalą „Logan MCV“ gamintojas „Logan“ platformą pailgino 27 cm. Pirkėjai gali rinktis penkiavietę arba septynvietę šio universalo versiją. Už dvi papildomas vietas tenka primokėti apie 1,500 Lt.

Praeitą mėnesį Rumunijoje ir Bulgarijoje pasirodė komercinė „Logan MCV“ versija „Logan Van“. Kitose rinkose šis modelis debiutuos šiais metais. „Renault“ ketina pasiūlyti dar tris „Logan“ versijas: 2008 m. viduryje turėtų pasirodyti hečbekas, 2009 m. debiutuos pikapas, o kiek vėliau – ir visais keturiais ratais varomas modelis, kuris bus kuriamas pernai pristatyto „Logan Steppe“ koncepcinio automobilio pagrindu.

„Dacia Logan Van“

J.Ptacekas nemano, kad „Logan“ universalas galėtų konkuruoti su kitu „Renault“ modeliu „Kangoo“. Pasak jo, „Logan MCV“ turėtų pritraukti naujų pirkėjų, nes daugelis žmonių „Logan“ renkasi kaip alternatyvą naudotam automobiliui. Jis prognozuoja, kad penkiavietė ir septynvietė versijos sudarys maždaug po pusę visų universalo pardavimų.

„Global Insight“ automobilių rinkos prognozių skyriaus vadovas Nigelis Griffithsas mano, kad „Logan MCV“ turėtų būti populiarus Ispanijoje, Prancūzijoje ir Italijoje.

10 didžiausių „Logan“ rinkų 2006 m.*

Š alis Pardavimai, vnt.
1. Rumunija 96,037
2. Rusija 49,323
3. Prancūzija 18,794
4. Marokas 12,723
5. Alžyras 8,560
6. Turkija 7,352
7. Kolumbija 7,129
8. Ispanija 6,482
9. Vokietija 6,292
10. Ukraina 5,925

*Š altinis: „Renault“

Kovas 13, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: