
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Renault plečia pardavimo ir aptarnavimo kokybės gerinimo programą
„Renault“ ketina ir toliau tobulinti savo prekybos ir popardaviminio aptarnavimo tinklą. Š iemet Prancūzijos gamintojas ketina išplėsti mėnesinę patikros programą, kuri apima 3,400 po visą pasaulį išsibarsčiusių „Renault“ dilerių. Už kokybę atsakingas bendrovės viceprezidentas Yannas Vincentas verslo leidiniui „Automotive News Europe“ teigė, kad šios programos tikslas yra gerinti pardavimus ir techninę priežiūrą 26 svarbiausiose rinkose. Taip norima pasiekti apie 70 tūkst. „Renault“ servisuose dirbančių meistrų ir 12 tūkst. automobilių pardavėjų.
Prancūzijos gamintojas kokybės gerinimo programą pristatė maždaug priešmetus. Š iuo planu siekiama gerinti kokybę visoje bendrovės veikloje – nuo automobilių gamybos iki popardaviminio aptarnavimo. Norėdamas įtikti pirkėjams, „Renault“ reikalauja, kad dileriai į internetu pateikiamas užklausas atsakytų per 12 valandų, į saloną įėjusį lankytoją pasitiktų per 2 minutes, pasiūlytų įsėsti į dominantį modelį bei paragintų jį išbandyti.
Vykdydamas šią programą gamintojas pernai slapta aplankė 415 prekybos salonų ir 900 servisų, kur patikrą atliko klientais apsimetę „Renault“ darbuotojai. Kaip ir būtų galima tikėtis, gerinant kokybę daugiausiai dėmesio skiriama penkioms didžiausioms Europos rinkoms: Vokietijai, Didžiajai Britanijai, Prancūzijai, Italijai ir Ispanijai.
Norėdamas, kad dileriai vykdytų jo nurodymus, gamintojas kuria patikros, skatinimo ir apmokymo sistemą. Įkvėpimo „Renault“ semiasi išviešbučių, prabangos prekių verslo bei konkurentų „Toyota“ ir „Honda“, kurie vartotojų pasitenkinimo apklausose užima aukštas vietas. „Renault“ vadovas Carlosas Ghosnas mano, kad ateityje būtent aptarnavimo kokybė bus svarbiausias konkurencinės kovos ginklas.
Y.Vincentas norėtų, kad šiemet bent 69% „Renault“ klientų būtų visiškai patenkinti savo pasirinkimu, pernai šis rodiklis siekė 66,1%. Klientų pasitenkinimo rodiklius pagerinę dileriai ir servisai gali tikėtis premijų, kurios mokamos kartą per keturis mėnesius. Š iemet rugsėjį pristatęs trečios kartos „Laguna“ modelį „Renault“ tikisi patekti tarp trijų geriausių pagal pardavimo, aptarnavimo ir produkto kokybę vertinamų gamintojų. C.Ghosnas viliasi, kad kokybės gerinimo programa, lyginant su pernai, 2009 m. padės pardavimus padidinti 800 tūkst. automobilių ir pasiekti 6% veiklos pelno maržą. Tuo tarpu 2006 m. „Renault“ marža siekė 2,6%.
Balandis 17, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
Rana
o per spaud?. Deja tik per lietuvišk?. Užsienyje esan?ius kuntiels Omnitel pamiršo. Plan? pakeit? kov?, o paskambino tik balandžio pabaigoje.Tre?ia. Visus pokalbius su vadybininkais Omnitel ?rašo. Ir laiko juos tiek kiek naudinga Omnitel. Mano atveju visi ?rašai buvo ištrinti, nes Omnitel vadybininkas buvo pažad?j?s kompensacij? už savavališk? plano pakeitim?. O man niekas Omnitel nepasak?, kad norint, kad tuos ?rašus laikyt? man, tur?jau parašyti prašym?.Ketvirta. Kai paprašiau kompensacijos, Omnitel darbuotojai iškarto pareišk?, kad nieko negausiu ir tik v?liau buvo bandoma aiškintis situacij?.Penkta. Kiek prašiau kontaktin?s informacijos aukštesnesnes pareigas užiman?i? darbuotoj? (tie kurie gali patys spr?sti klausimus, o ne vykdyti aklus nurodymus), tiek tie laiškai liko ignoruoti.Šešta. Kaip atgal paskambinti tau skambinan?iam vadybininkui, kad išvengti roamingo mokes?i??! N?ra galimybi?. Kažkokie slapti Omnitel vadybininkai.Tad po dešimties nenutr?kstam? met? pasi?miau auksin? OmniID kortel?, ?sir?minau ir pasikabinau ant sienos. Tam, kad žino?iau, kad Omniteliui aš svarbiausias. O kit? dien? iš?jau pas kit? operatori?. Nes ištikim? (pagal Omnitel politik? kvail?) klient? jiems nereikia. Nesitikiu, kad bus daug geriau, bet bent jau nemeluos, kad esu svarbiausias.
David
Cia normalu Kad ir kurijoe norfoje bepirkciau,mane vistiek kazkas nustebina,tai Direktore kasoje,tai apsauginis grindis plauna,ruskani vaizdai ne tik darbuotoju,bet ir pirkeju,kurie neranda vieno ar kito produkto,kazkada paklausiau,kodel tuscia,atsake automatas ,veliau supratau,kad programa paskaiciuoja kiek reikia uzsakyti prekiu,nezinau kaip tinklo administracija,bet vaizdas tragiskas,prigesintos sviesos,pustustes,neplautos lentynos,pavytusios darzoves,vaisiai (per 4 metus niekada ju taip ten ir nepirkau) ,patikrinta taisykle,per sventes i Norfa geriau nevaziuot,nerasi maziausiai 6-7 prekiu,kuriu reikia,ne pirmi metai,teko vaziuot i kita tinkla,kuriame viska rasdavau,asortimentas labai skurdus,tad metai is metu susiformavo patikrinta taisykle,vaziuok ten,kur rasi VISKO,nera reikalo gaisti laiko eileje (daznai tenka laukti 15-20 min) o vaziuoti ten,kur jaukesne aplinka,del ko maloniau pasivaikscioti ir apsipirkti,vaisiai darzoves nepavyte,malonesnis ir greitesnis aptarnavimas,didesnis prekiu asortimentas ir visada gali buti tikras,kad nuvaziaves apsipirkti visada rasi to,ko tau reikiaToks ispudis,kad tinklas taupo pirkeju saskaita,bet niekas ko gero neskaiciavo ir nesugebes paskaicuot praradimu Sekmes
Parašykite komentarą